Webex Τηλεκπαίδευση στα σχολεία: «Έπεσε» το σύστημα από τη δεύτερη ώρα
Το σύστημα το πρωί της Δευτέρας 9/11, μετά και τη δεύτερη ώρα τηλεδιδασκαλίας, «έχει πέσει» σε αρκετές περιοχές, όπως, Αγία Παρασκευή, Καλλιθέα, Φάληρο, Πειραιά, Δάφνη, Άγιος Δημήτριος, Ιλιον, Λυκόβρυση, Παγκράτι, Ν.Σμύρνη, Νέο Κόσμο, Αργολίδα, Σέρρες, Ρέθυμνο, και άλλες περιοχές.
Σ. Ζαχαράκη: Το Webex της Cisco έχει τεχνικό πρόβλημα
«Λόγω τεχνικού ζητήματος της εταιρείας (σ.σ. Cisco) δεν μπόρεσαν μαθητές να κάνουν σήμερα το μάθημά τους», ενημέρωσε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ.
Όπως σημείωσε η υφυπουργός, η εταιρεία κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να επιλύσει το τεχνικό ζήτημα που προέκυψε, και το οποίο, όπως είπε, αφορά γενικότερα την Ευρώπη. Τόνισε δε ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και γενικότερα οι πλατφόρμες του υπουργείου Παιδείας λειτουργούν κανονικά.
Δεν θα προσμετρηθούν σήμερα απουσίες
Η κ. Ζαχαράκη επισήμανε ότι δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες σήμερα για τους μαθητές, καθώς προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στην ηλεκτρονική τους τάξη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δήλωνε «καθ’ όλα έτοιμη» για να αντιμετωπίσει τη νέα αυτή κατάσταση: «Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι για τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας στην εξ αποστάσεως μορφή της, στηρίζουμε με κάθε μέσο τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους, τους εκπαιδευτικούς μας, τα στελέχη μας, και είμαστε αισιόδοξοι ότι σε λίγο καιρό θα επανέλθουμε στην κανονικότητα», ανέφερε σε δήλωσή της η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.
Η έναρξη των μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει οριστεί στις 8:00 για τα λύκεια και στις 8:30 για τα γυμνάσια και κάθε διδακτική ώρα διαρκεί 40 λεπτά. Έτσι, το πρόγραμμα των λυκείων θα ολοκληρώνεται στις 13:40 και των γυμνασίων στις 14:10.
Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω προγράμματα:
ΩΡΑΡΙΟ ΓΕΛ – ΕΠΑΛ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ώρα διδασκαλίας
1η 8:00 8:40
2η 8:50 9:30
3η 9:40 10:20
4η 10:30 11:10
5η 11:20 12:00
6η 12:10 12:50
7η 13:00 13:40
ΩΡΑΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ώρα διδασκαλίας
1η 8:30 9:10
2η 9:20 10:00
3η 10:10 10:50
4η 11:00 11:40
5η 11:50 12:30
6η 12:40 13:20
7η 13:30 14:10
Η απουσία των μαθητών από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης και προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών που θα πραγματοποιήσει ο μαθητής κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής του.
Σημειώνεται πως την Παρασκευή το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης απέστειλε οδηγίες, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε πως οι πολίτες θα έπρεπε να αποφεύγουν τα social media από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Παρά τις οδηγίες, πολλοί είναι αυτοί που αναμένεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με αργή ταχύτητα στο διαδίκτυο.
Συνήθως τα περισσότερα προβλήματα ταχύτητας λύνονται με επανεκκίνηση του υπολογιστή, tablet ή/και με επανεκκίνηση του router. Στα router τελευταίας τεχνολογίας η επανεκκίνηση γίνεται βγάζοντας από την πρίζα το router και συνδέοντάς και πάλι μετά από ελάχιστα λεπτά.
Σε γενικές γραμμές αν έχετε πρόβλημα με την ταχύτητα του δικτύου δοκιμάστε τα παρακάτω βήματα:
- Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά
- Αν το πρόβλημα παραμένει και χρησιμοποιείται windows 10 θα πρέπει να απενεργοποιήσετε το updating sharing.
- Κλείστε όσα προγράμματα χρησιμοποιούν την σύνδεση του Internet (πχ. Antivirus, torrent κτλ.)
- Κάντε διαγραφή ιστορικού του browser που χρησιμοποιείτε (cookies , files κτλ).
- Δοκιμάστε να ανοίξετε τις σελίδες με κάποιο άλλο Browser
Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν βελτιώσει την ταχύτητα του δικτύου τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας. Τα τηλέφωνα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των παρόχων είναι τα εξής:
- WIND: 13800
- COSMOTE: 13888
- VODAFONE: 13840
- ΝΟVA (Forthnet): 13731
Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές σελίδες που μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητα σύνδεσής σας. Ενδεικτικά:
- https://fast.com/el/
- https://www.speedtest.gr/
- https://www.nperf.com/el/
- https://www.speedcheck.org/el/
Τέλος, τονίζεται πως αν η αιτία της χαμηλής σύνδεσης οφείλεται τεκμηριωμένα στον πάροχο τότε δικαιούσθε αποζημίωση. Συγκεκριμένα, μπορείτε να ζητήσετε έκπτωση στο λογαριασμό σας, ακόμα και επιστροφή τμήματος ή του συνόλου του παγίου, είτε να διακόψετε το συμβόλαιό σας χωρίς χρέωση.