Έναν… ευφάνταστο τρόπο… ανακάλυψε ένας επιχειρηματίας στη Χαλκίδα προκειμένου να μην αντιμετωπίσει πρόστιμα. Πιο συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης καλοκαιρινού κλάμπ για να μη τηρήσει τον νόμο αλλά και να μην έχει πελάτες σκέφτηκε να βάλει υποχρεωτικά αυτοκόλλητα στα κινητά των πελατών κυρίως των ανηλίκων ώστε, να μην τραβάνε βίντεο και φωτογραφίες και να τα μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Άλλωστε, η μεγαλύτερη ζημιά – σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό- δεν είναι ο συνωστισμός εν μέσω πανδημίας αλλά το να μην διαρρεύσουν φωτογραφίες και βίντεο και βρει τελικά τον μπελά του ο ιδιοκτήτης.

Μάλιστα, οι υπάλληλοι του καταστήματος έχουν τον ρόλο του «σερίφη». Δηλαδή, περνούν από κάθε τραπέζι με αυστηρό έλεγχο ώστε να είναι σίγουροι ότι κανένας πελάτης δεν παραστράτησε και να εκθέσει το μαγαζί. Είναι χαρακτηριστικό ότι ελέγχουν αν έχει «ξεκολλήσει» το αυτοκόλλητο και σε αυτή την περίπτωση απειλούν τους πελάτες.

Πάντως, η αστυνομία της Χαλκίδας πριν από λίγες ημέρες, έριξε πρόστιμο 5000 ευρώ και 7ημέρη αναστολή σε ιδιοκτήτη καφετέρια στην παραλία της Χαλκίδας, διότι κάποιοι πελάτες ήταν όρθιοι.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις