Η εταιρεία
Digimask ανακοίνωσε την συνεργασία της με τις πρώτες εταιρείες οι οποίες θα εισάγουν την ομώνυμη τεχνολογία στα επόμενα παιχνίδια τους για PC και PS2. Η εταιρεία THQ θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αυτή στον επόμενο τίτλο WWF, η Evolution σε ένα racing και η HotGen σε έναν αθλητικό τίτλο. Η τεχνολογία Digimask επιτρέπει την δημιουργία ενός πραγματικού προσώπου σε ένα παιχνίδι. Αυτό που απαιτείται είναι η ύπαρξη δύο φωτογραφιών του ίδιου προσώπου (μία προφίλ και μία ανφάς) οι οποίες μέσω τις κατάλληλης ψηφιακής επεξεργασίας μετατρέπονται σε ένα τρισδιάστατο μοντέλο που μπορεί να εισαχθεί κατευθείαν μέσα στον κώδικα ενός παιχνιδιού και να παρουσιάσει έτσι ένα ρεαλιστικά animated πρόσωπο σε ένα τρισδιάστατο παιχνίδι. Μέσω του Digimask, ο χρήστης μπορεί να ντύσει με το πρόσωπό του έναν ήρωα ή έναν αντίπαλο στο παιχνίδι. Αν και η δημιουργία προσώπων πραγματικών αθλητών ή ηρώων μέσα σε ένα παιχνίδι (όπως το Armageddon με τον Bruce Willis) γίνεται εύκολη υπόθεση με το Digimask, αναμένονται αντιδράσεις όσον αφορά την δυνατότητα εισαγωγής του προσώπου ενός ατόμου σε ένα παιχνίδι, χωρίς την άδεια του εν λόγο ατόμου. Και για να θυμηθούμε λίγο το παρελθόν, να υπενθυμίσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται η ιδέα για την ενσωμάτωση μιας τέτοιας τεχνολογίας σε video game. Προηγήθηκε το Perfect Dark για το Nintendo 64, στο οποίο η παραγωγός εταιρεία Rare σχεδίαζε να ενσωματώσει την δυνατότητα εισαγωγής στο παιχνίδι ψηφιοποιημένων εικόνων παρμένων από την κάμερα του GameBoy. Μετά τον σάλο που ξεσηκώθηκε (καθότι είναι ακόμα νωπές οι μνήμες από τα περσινά γεγονότα που οδήγησαν στον θάνατο αρκετών παιδιών σε σχολεία των Η.Π.Α. από ένοπλους ανηλίκους) στην Αμερική και μπροστά στην σκέψη ότι μικρά παιδιά θα μπορούσαν να ''ντύνουν'' τους χαρακτήρες του παιχνιδιού με πρόσωπα οικείων, φίλων, δασκάλων ή συγγενών και στην συνέχεια να τους πυροβολούν, οδήγησε την Rare στην μη-ενσωμάτωση αυτού του χαρακτηριστικού στο παιχνίδι.