Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία
Με αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στο μέλλον πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ετήσια Εκδήλωση Προσωπικού της Generali Hellas.

Σε μια ημέρα αφιερωμένη στην αναγνώριση, την έμπνευση και τον σχεδιασμό για το μέλλον, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ετήσια Εκδήλωση Προσωπικού της Generali Hellas. Η φετινή εταιρική συνάντηση αποτέλεσε μια ουσιαστική ευκαιρία για ανασκόπηση των επιτευγμάτων της προηγούμενης περιόδου, παρουσίαση των στρατηγικών στόχων για το μέλλον και ενεργοποίηση των ανθρώπων της Generali γύρω από το κοινό όραμα που θέτει η νέα παγκόσμια στρατηγική του Ομίλου Lifetime Partner 27: Driving Excellence.
O CEO της Generali Hellas, κ. Πάνος Δημητρίου, ανεβαίνοντας με ανατρεπτικό τρόπο στην εντυπωσιακή σκηνή του “Domus” της Γλυφάδας, έδωσε με σαφήνεια το στίγμα της επόμενης περιόδου: «Κάναμε άλματα. Πετύχαμε στόχους, ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά. Η αριστεία δεν είναι απλώς επίδοση – είναι να αυξάνεις κάθε μέρα την απόσταση από εκείνους που σε ακολουθούν, -με συνέπεια, μεθοδικότητα και εσωτερικό κίνητρο. Γι’ αυτό και ο στόχος μας δεν είναι να φτάσουμε στην κορυφή· είναι να μείνουμε εκεί γιατί το αξίζουμε. Όταν ο άνθρωπος είναι στο επίκεντρο, η επιτυχία είναι φυσικό επακόλουθο. Η οικονομική μας σταθερότητα είναι η εγγύηση του αύριο. Το ίδιο και οι ισχυρές ομάδες μας που αποτελούνται από ανθρώπους που πιστεύουν, τολμούν και υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον. Η Generali θα συνεχίσει να μεγαλώνει, γιατί εσείς οι ίδιοι την ωθείτε ψηλότερα – και αυτή είναι η πιο ουσιαστική δέσμευση. Δεν είναι υπόσχεση. Είναι στρατηγικός σχεδιασμός.»

Η νέα στρατηγική Lifetime Partner 27: Driving Excellence δεν αποτελεί απλώς έναν παγκόσμιο σχεδιασμό ανάπτυξης – είναι ένα πλαίσιο αρχών που ενώνει τον Όμιλο με ένα κοινό όραμα: να γίνει η Generali ένας διαχρονικός συνοδοιπόρος ζωής για κάθε ασφαλισμένο, με προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες που ξεχωρίζουν. Εστιάζει σε μια ουσιαστική πελατοκεντρική προσέγγιση, απλότητα και ταχύτητα στη διαχείριση, συνεχή επένδυση στην τεχνολογία και στους ανθρώπους, καθώς και αφοσίωση στην ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief insurance Officer της Generali Hellas: «Η αριστεία δεν είναι μια ξένη έννοια για την ομάδα της Generali, αλλά κάτι που μας διακρίνει διαχρονικά. Οι εργασίες μας είχαν πάντα μια στόχευση «υπέρβασης», να προσφέρουμε υπηρεσίες και εμπειρίες αναβαθμισμένες. Ποτέ δεν αρκεστήκαμε στην απλή διεκπεραίωση μιας ανάγκης. Για εμάς λοιπόν η αριστεία είναι κάτι γνώριμο, και εν τέλει προσωπική υπόθεση. Είναι ο καθένας μας που κάνει αύριο καλύτερα, αυτό που σήμερα έκανε καλά Ο Όμιλος είναι στο πλευρό μας – η πρόσφατη επίσκεψη της Διοίκησης αποδεικνύει ότι η Generali Hellas βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος. Το μέλλον μας ανήκει, και είμαστε έτοιμοι να το διεκδικήσουμε».
Στη συνέχεια, ο Chief Financial Officer της Generali Hellas, κ. Ηλίας Ρήγας, παρουσίασε τα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς, δίνοντας έμφαση στον Δείκτη Φερεγγυότητας της εταιρείας που φτάνει φέτος στο 185%, τον υψηλότερο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά:
«Η υγιής οικονομική βάση δεν είναι απλώς στατιστική. Είναι το οξυγόνο που μας επιτρέπει να καινοτομούμε, να στηρίζουμε τον πελάτη και να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία. Η ακρίβεια και η πειθαρχία δεν είναι περιορισμοί – είναι η βάση για να επενδύσουμε με αυτοπεποίθηση στο μέλλον. Αντίστοιχα, τα Γενικά Έξοδα δεν είναι κόστος, είναι ο κρυμμένος μας μοχλός, καθώς δείχνουν ότι λειτουργούμε με ευθύνη και όραμα».

Ο νέος Διευθυντής Πωλήσεων της Generali Hellas, κ. Σωτήρης Γουγούσης, μίλησε με ενθουσιασμό για τις νέες δυναμικές στην αγορά, αλλά και για την ανάγκη η κουλτούρα να προηγείται της απόδοσης: «Η ασφαλιστική αγορά αλλάζει. Οι πελάτες ζητούν εμπειρίες, όχι απλώς προϊόντα. Για να απαντήσουμε σε αυτή τη μετάβαση, πρώτα πρέπει να φροντίσουμε τους δικούς μας ανθρώπους. Δημιουργούμε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου η καινοτομία, η συνεργασία και η αναγνώριση είναι καθημερινότητα. Και αυτό αντικατοπτρίζεται στα παραγωγικά μας αποτελέσματα για το 2024: 871.000 ασφαλισμένοι, 84,2% retention rate, 55,6% πολυασφαλιστικά προφίλ και η 1η θέση στις προτεινόμενες εταιρείες. Η διαφορά ξεκινά από μέσα.»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε και η νέα επικοινωνιακή ταυτότητα της Generali “Here.Now.” – μια πλατφόρμα που εκφράζει τον επαναπροσδιορισμό του ρόλου της ασφάλισης στη ζωή των ανθρώπων. Σε έναν κόσμο που αλλάζει με ταχύτητα και αβεβαιότητα, η Generali δηλώνει παρούσα. Εδώ – γιατί η ασφάλιση δεν μπορεί να είναι απούσα από την καθημερινότητα. Τώρα – γιατί οι αποφάσεις για προστασία δεν μπορούν να περιμένουν. Η νέα πλατφόρμα ξεφεύγει από τη συνήθη τοποθέτηση του ασφαλιστικού χώρου για το “αύριο” και επανατοποθετεί την ασφάλιση ως ζωντανή εμπειρία που συμβαίνει κάθε στιγμή. Δεν είναι απλώς ένα μήνυμα. Είναι η μετουσίωση της στρατηγικής της Generali στο παρόν. Μια νέα αφήγηση που ενώνει τον άνθρωπο με την τεχνολογία, την ασφάλεια με τη σχέση, και τη λογική με το συναίσθημα.
Η ημέρα έκλεισε με τον πιο γιορτινό τρόπο: ένα δυναμικό πάρτι, με την Κατερίνα Λιόλιου και τον Λευτέρη Πανταζή να ξεσηκώνουν τους ανθρώπους της εταιρείας, σφραγίζοντας την ενότητα, τη χαρά και την αισιοδοξία της ομάδας. Με πίστη στους ανθρώπους της, σχέδιο για το μέλλον και κουλτούρα αριστείας, η Generali συνεχίζει να χτίζει το αύριο της ασφάλισης – ΕΔΩ. ΤΩΡΑ.