Κώστας Μπακογιάννης: "Ο Μεγάλος Περίπατος δεν βγήκε και η κάμπια έφαγε το γκαζόν" [ηχητικό]
Λίγους μήνες μετά από την εγκατάσταση του έργου, ο Δήμαρχος Αθηνών ενημέρωσε πως το έργο ήταν πιλοτικό, και πως αποτελούσε μια... προσομοίωση. Σκοπός του τώρα, όπως ανέφερε, είναι η εκ νέου έναρξη έργων για την...οριστική ανάπλαση της κεντρικής οδικής αρτηρίας της πόλης. Το ειδικό πολεοδομικό σχέδιο θα τεθεί σε διαβούλευση και, αμέσως μετά, σειρά έχουν τα μόνιμα έργα τα οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, αναμένονται να ξεκινήσουν το 2021 μετά το ''ξήλωμα'' του πρόχειρου έργου, όπως ο ίδιος το χαρακτήρισε.
«Ο Μεγάλος Περίπατος βγήκε και δεν βγήκε. Αυτή είναι η ειλικρινής απάντηση. Αλλά αυτή ήταν και η λογική του έργου. Ήταν να ‘τρέξεις’ μια προσαρμογή, μια προσομοίωση» παραδέχθηκε ανοιχτά στην ραδιοφωνική εκπομπή, και συνέχισε αναφέροντας πως «Έχω φάει πάρα πολύ "ξύλο" για τον Μεγάλο Περίπατο. Δεν σας κρύβω ότι το περίμενα».
«Σε καμία περίπτωση δεν είναι ανάπλαση το βάψιμο του οδοστρώματος ή να βάλεις μία ζαρντινιέρα. Έπρεπε όμως να βρούμε έναν πρόχειρο τρόπο και κυρίως προσωρινό για να τραβήξουμε τις γραμμές του έργου, να ζωγραφίζεις δηλαδή πριν αρχίζεις να σκάβεις», σχολίασε σε μια προσπάθεια να εξηγήσει την κατάσταση που επικράτησε με τις ζαρντινιέρες με τους φοίνικες, τα χόρτα που ξεράθηκαν, και όλα όσα προκάλεσαν θύελλα σχολίων.
Θέλοντας να δώσει και μια απάντηση στο σάλο που προκλήθηκε με το κιτρίνισμα του γκαζόν στη νέα πλατεία Ομόνοιας, η οποία έγινε και viral, ο κ. Μπακογιάννης εξήγησε πως υπήρξε μια... κάμπια, η οποία το κατέστρεψε, και ανέφερε πως η λύση είναι το δηλητήριο για την εξολόθρευσή της, ή η χρήση βιολογικών μέσων.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=60&v=Ti_Dm89zunw&feature=emb_logo
Στη συνέχεια, ανακοίνωσε πως η Πανεπιστημίου θα πάρει σύντομα νέα μορφή, προαναγγέλλοντας πως: «Θα γίνει μια νέα διαμόρφωση ολόκληρης της Πανεπιστημίου. Καινούρια πεζοδρόμια, καινούρια όλα! Ξεχάστε την Πανεπιστημίου που ξέρετε. Πάμε να αλλάξουμε την πόλη. Αυτό είναι το έργο που θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα».
Υπενθυμίζεται ότι το κόστος του πρόχειρου αυτού έργου, άγγιξε τα 2 εκατομμύρια ευρώ. Έγιναν δύο συμβάσεις, η μια που αφορούσε τα χρώματα και την σήμανση των δρόμων που υπέστησαν την δοκιμαστική ανάπλαση και η άλλη που αφορούσε τις ζαρντινιέρες, τα παγκάκια και τον λοιπό αστικό εξοπλισμό.