Σκλαβενίτης: Κόβονται τα «προνόμια» από efood και ανοίγει ο δρόμος για Wolt;

Για όσους δεν το γνωρίζουν ο χώρος του delivery είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός σε ότι αφορά τις συνεργασίες και πολύ περισσότερο στις αποκλειστικότητες. Η πλέον μακρά αποκλειστική σχέση μεταξύ παρόχου delivery και σούπερ μάρκετ, αυτή του efood με τον Σκλαβενίτη, φαίνεται ότι οδεύει προς το τέλος της.
Η συνεργασία που ξεκίνησε με την έλευση της πανδημίας και ήταν η πρώτη που έγινε σε τέτοιο επίπεδο θεωρήθηκε η πλέον πετυχημένη καθώς συνεργάστηκαν τα δύο κορυφαία brand στο είδος τους. Καθώς υπήρχε η σχέση αποκλειστικότητας όλα τα άλλα σούπερ μάρκετ που ήθελαν να συνεργαστούν με πλατφόρμα έπεφταν αναγκαστικά στην αγκαλιά του Wolt.
Μπορεί τους τελευταίους μήνες το efood να άνοιξε την πλατφόρμα του και σε άλλα μεγάλα ανταγωνιστικά σούπερ μάρκετ όμως τον Σκλαβενίτη τον είχε πάντα στην κεντρική του σελίδα και στο app του σε προνομιούχα, ξεχωριστή, θέση από τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ. Τόσο προνομιακή που ήταν πιο μπροστά και από το δικό του efood market.

Μία από τις big5 των σούπερ μάρκετ φέρεται να είχε θέσει ως όρο για έναρξη της συνεργασίας της με το efood την ίση μεταχείριση απέναντι σε όλες τις αλυσίδες. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης έλαβε διαβεβαιώσεις ότι το «προνόμιο» της Σκλαβενίτης σύντομα θα καταργηθεί και για τον λόγο αυτό έδωσαν τα χέρια και η συνεργασία ξεκίνησε να υλοποιείται σταδιακά.
Η κίνηση αυτή δεν αποκλείεται να οδηγήσει την «Σκλαβενίτης» να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία από τους νέους ανταγωνιστές της στο efood και να συνεργαστεί με την Wolt. Ο Ανιχνευτής - που αυτή είναι η δουλειά του - προσπάθησε να ανιχνεύσει τις αντιδράσεις και από τις τρεις πλευρές (Σκλαβενίτη, efood, wolt) και έλαβε απαντήσεις από No Comment έως «δεν μπορούμε ούτε να επιβεβαιώσουμε αλλά ούτε και να διαψεύσουμε».