Έσπασε το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ ο τζίρος της efood στην Ελλάδα
Σημαντική άνοδο πωλήσεων και κερδών για την efood το 2024. Η ελληνική θυγατρική στήριξε την γερμανική μητρική της με τεράστια μερίσματα καθώς και με δάνεια.

Σημαντική άνοδο πωλήσεων και κερδών για την efood το 2024. Η ελληνική θυγατρική στήριξε την γερμανική μητρική της με τεράστια μερίσματα καθώς και με δάνεια.
Οι παραγγελίες είναι διαθέσιμες καθημερινά, 12:00-00:30, αρχικά από το Παγκράτι, με σχέδια για επέκταση στην Αθήνα.
Μια πρωτοβουλία κοινωνικής προσφοράς με στόχο την ενίσχυση ομάδων πρώτης γραμμής σε όλη τη χώρα.
Επτά νέοι προορισμοί για την υπηρεσία διανομής του efood.
Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία τα τρία βασικά στοιχεία που προσδιορίζουν τη συνεργασία τους, σύμφωνα με τους διανομείς.
Επιβεβαίωση για το ρεπορτάζ του flash.gr. Το πρώτο κατάστημα Σκλαβενίτης που εντάχθηκε στην πλατφόρμα της Wolt βρίσκεται στον Γέρακα και εξυπηρετεί παραγγελίες σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων, με πρόβλεψη επέκτασης στα 10 χιλιόμετρα το επόμενο διάστημα.
Η βράβευση αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Το efood, με την επαλήθευση του ανθρακικού του αποτυπώματος για τα έτη 2022 και 2023 αποδεικνύει τη συμβολή του στην παγκόσμια προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.
«Η εταιρεία μας εξωθεί σε παραίτηση», δήλωσε ο Μιχάλης Ρέτζιος, στη διαμαρτυρία των εργαζομένων έξω από την Επιθεώρηση Εργασίας.
Aύριο είναι προγραμματισμένη συνάντηση στην Επιθεώρηση Εργασίας της Νέας Ιωνίας με εκπροσώπους της efood για το θέμα των βαρδιών των μισθωτών διανομέων.
Εδώ και λίγες ημέρες λειτουργεί σε πειραματικό επίπεδο στην λεωφόρο Μεσογείων το νέο hub των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης με διανομή από το efood.
Ζητούν αυξήσεις στις απολαβές , κάλυψη ασφαλιστικών εισφορών, φορολογικές διευκολύνσεις, παροχή μέσων ατομικής προστασίας.
Το κεντρικό αίτημα των απεργών διανομέων. Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Η ανάπτυξη του δικτύου θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Το πρώτο efood local, ένα κατάστημα που «παντρεύει» το convenience store με ένα καφέ και ένα κατάστημα snacking, είναι γεγονός. Το flash.gr το επισκέφτηκε και σας μεταφέρει τις πρώτες του εντυπώσεις.
Μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος, Carrefour και Bazaar σπάνε το "μονοπώλιο" που είχε δημιουργηθεί μεταξύ efood και Σκλαβενίτη στον τομέα των σούπερ μάρκετ.
Για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα 164 εκατ. ευρώ χωρίς να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες όπως eFood Market & Wolt Market.