Συναγερμός έχει σημάνει στο Μεξικό με τις Αρχές της χώρας να γνωστοποιούν πως μελετούν την περίπτωση μιας 32χρονης γιατρού, που νοσηλεύεται, αφότου έλαβε το εμβόλιο των Pfizer-BioNTech κατά της COVID-19. Η γιατρός, όπως σημειώνει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το όνομα της οποίας δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, εισήχθη στη μονάδα εντατικής θεραπείας ενός δημόσιου νοσοκομείου, στην πολιτεία Νουέβο Λεόν, στο βόρειο τμήμα του Μεξικού, αφότου εμφάνισε δυσκολία στην αναπνοή, σπασμούς και δερματικό εξάνθημα.

«Η αρχική διάγνωση είναι εγκεφαλομυελίτιδα», ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας, σε μια ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Το υπουργείο πρόσθεσε πως η γιατρός έχει ιστορικό αλλεργικών αντιδράσεων και ότι δεν υπάρχουν στοιχεία από τις κλινικές δοκιμές πως οποιοσδήποτε ανέπτυξε φλεγμονή στον εγκέφαλο, μετά τη χορήγηση του εμβολίου. Οι Pfizer και BioNTech δεν έχουν προς το παρόν σχολιάσει το περιστατικό.

Ο απολογισμός της πανδημίας του νέου κορονοϊού στο Μεξικό ανέρχεται σε 126.507 νεκρούς επί συνόλου 1.437.185 μολύνσεων, κατά τα επίσημα δεδομένα. Το υπουργείο Υγείας έχει τονίσει ότι ο πραγματικοί αριθμοί κρουσμάτων και θανάτων μάλλον είναι πολύ υψηλότεροι από τον επίσημο απολογισμό. Η χώρα άρχισε τη διανομή της πρώτης δόσης των εμβολίων κατά του νέου κορονοϊού σε υγειονομικούς, στις 24 Δεκεμβρίου 2020.

Παράλληλα, ο Μεξικανός υπουργός Εξωτερικών Μαρσέλο Εμπράρ τόνισε με tweet του ότι συνομίλησε με τον Κινέζο ομόλογό του Γουάνγκ Γι και αποφάσισαν να εμβαθύνουν τις στρατηγικές σχέσεις των δύο χωρών στην καταπολέμηση της πανδημίας. Δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες.

Ελληνίδα γιατρός με αλλεργική αντίδραση

Αξίζει να σημειωθεί πως λίγες ημέρες πριν την έλευση του 2021, έγινε γνωστό πως μία Ελληνίδα ειδικευόμενη γιατρός εμφάνισε αλλεργική αντίδραση στο εμβόλιο της Pfizer. Η ίδια μιλώντας στο MEGA, διευκρίνισε πως δεν φοβήθηκε και ότι η αλλεργική αντίδραση που εμφάνισε δεν ήταν κάτι ανησυχητικό. Μάλιστα, ξεκαθάρισε πως δεν είχε ιστορικό αλλεργιών.

«Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, υπάρχουν τέτοιες αντιδράσεις και σε άλλα φαρμακευτικά σκευάσματα, απλά αυτή την φορά έτυχε σε μένα», είπε χαρακτηριστικά. Δήλωσε πως εμφάνισε μια μέτρια αλλεργική αντίδραση, η οποία δεν την εμπόδισε να συνεχίσει την εργασία της, καθώς έχει επιστρέψει πίσω στο πόστο της. Παρόλα αυτά, πρόσθεσε πως «πρέπει να απέχω από δραστηριότητα που με καταπονεί», γιατί «είμαι κουρασμένη επειδή πήρα αντισταμινικά».

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις