H IBM και ο Όμιλος Piaggio, ο ευρωπαίος ηγέτης κι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στην αγορά σκούτερ και μοτοσυκλετών, ενεργός επίσης στον τομέα της ρομποτικής, ανακοινώνουν την ολοκλήρωση ενός διεθνούς έργου μετάβασης των εφαρμογών διαχείρισης της Piaggio στο SAP S/4HANA. Η νέα πλατφόρμα θα επιταχύνει και θα απλοποιήσει τις εσωτερικές διαδικασίες, παρέχοντας στους υπαλλήλους του Ομίλου πιο γρήγορα και αποτελεσματικά εργαλεία διαχείρισης παραγγελιών και μεγαλύτερη ευελιξία σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. 

Ο Όμιλος Piaggio έχει επικεντρωθεί στον εξορθολογισμό των διαδικασιών μέσω της αναβάθμισης της υπάρχουσας κοινής υποδομής και στους έξι βιομηχανικούς κόμβους του παγκοσμίως: τέσσερις στην Ιταλία, έναν στην Ινδία και έναν στο Βιετνάμ, όπου διατηρεί παραγωγικές και εμπορικές δραστηριότητες. Η αναβάθμιση σε S/4HANA θα παρέχει μια συγκεντρωτική προβολή των πληροφοριών, επιτρέποντας στην Piaggio την ανάλυση διαχειριστικών και οικονομικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, από οποιαδήποτε συσκευή, ακόμη και εν κινήσει, προσφέροντας στον χρήστη γκάμα εργαλείων για ανεξάρτητη ανάλυση δεδομένων και προσομοίωση εναλλακτικών σεναρίων. 

“Έχουμε θέσει τα θεμέλια για την ταχεία και συνεχή εξέλιξη των διαδικασιών μας και για περαιτέρω παρεμβάσεις ψηφιοποίησης σημαντικών επιχειρηματικών διαδικασιών, για την υποστήριξη των εσωτερικών λειτουργιών, της συνεργασίας με στρατηγικούς εταίρους και του δικτύου πωλήσεων”,  σχολίασε ο Vittorio Boero, Chief Information Officer του Ομίλου Piaggio.“Η εξέλιξη αυτή θα πραγματοποιηθεί βάσει αναπτυξιακού σχεδίου με σκοπό να φέρει απτά και σημαντικά οφέλη στην επιχείρηση, μέσω μιας προσέγγισης διαρκούς βελτίωσης“. 

Η διαδικασία μετάβασης ξεκίνησε το πρώτο τρίμηνο του 2020 και πραγματοποιήθηκε από την IBM, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που επέβαλλαν οι ανάγκες κοινωνικής απόστασης εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, με σταδιακή ενοποίηση που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Ιουνίου. Το έργο ολοκληρώθηκε επιτυχώς, παρά τις επιχειρησιακές δυσκολίες εκτέλεσης δοκιμών και εκκίνησης παραγωγής στις τρεις χώρες με εξ αποστάσεως αντί για επιτόπου υποστήριξη. 

H Piaggio, προκειμένου να επιτύχει τους διεθνείς αναπτυξιακούς της στόχους, όφειλε να ολοκληρώσει το έργο έγκαιρα και με ασφάλεια, διασφαλίζοντας επίσης ότι το νέο σύστημα θα ξεκινούσε πριν από την έναρξη της περιόδου υψηλών πωλήσεων. Η επιλογή ενός συνεργάτη όπως η IBM Services βασίστηκε στην εκτεταμένη και αποδεδειγμένη τεχνογνωσία της, τόσο σε εφαρμογές στη νέα τεχνολογία SAP S/4HANA όσο και στον τομέα της βιομηχανίας. Η IBM, η οποία πριν από περισσότερα από 20 χρόνια εγκατέστησε στην Piaggio την εφαρμογή SAP R/3, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη μετάβαση με την πλήρη αξιοποίηση των νέων χαρακτηριστικών του συστήματος διαχείρισης, που συνδυάζει τις δυνατότητες ενός ERP με αναδυόμενες τεχνολογίες. Το έργο αντιπροσωπεύει το πρώτο βήμα μιας πορείας εξέλιξης, που προβάλει την Piaggio σε μια γνωσιακή διάσταση, δηλαδή ως μία εταιρεία ικανή να χρησιμοποιεί εσωτερικά κι εξωτερικά δεδομένα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για την υποστήριξη των επιχειρηματικών στρατηγικών της.

“Από τον σχεδιασμό της πρώτης Vespa μέχρι σήμερα, η Piaggio έχει δείξει ότι πιστεύει στην καινοτομία και το ανθρώπινο κεφάλαιο ως κινητήριες δυνάμεις, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της αγοράς. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Piaggio συνεχίζει να εξελίσσεται σε μια γνωσιακή εταιρεία, που με την κατάλληλη χρήση της τεχνολογίας συμβάλει στην βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας” επιβεβαιώνει ο Luigi Menzio, IBM Services Executive Partner, IBM Ιταλίας. “Η IBM είναι περήφανη που υποστηρίζει μια εταιρεία σύμβολο της ιταλικής αριστείας κατά τη μετάβαση στην πλατφόρμα SAP S/4HANA με ταχύτητα και ασφάλεια, παρά τους περιορισμούς που έχει επιβάλλει το lockdown.”

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις