Το T7, η τελευταία εκδοχή του βαν της που είναι ο απόγονος της θρυλικής πια «κλούβας» και έχει όπως πάντα και επιβατική έκδοση, είναι καταρχήν διαθέσιμο ως plug-in υβριδικό. Με την κλασική πια διάταξη του ομίλου που αποτελείται από τον 1.4 TSI, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 13,0 kWh.

H συνδυαστική απόδοση φτάνει για την περίσταση τους 218 ίππους και τα 350 Nm, το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις, ενώ παρόλο που η γερμανική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει την ηλεκτρική αυτονομία υπολογίζουμε πως λόγω αυξημένου βάρους και μεγέθους θα είναι γύρω στα 40 χιλιόμετρα.

Στην πορεία η γκάμα θα εμπλουτιστεί τόσο με τους 1.5 και 2.0 TSI με 135 και 204 ίππους αντίστοιχα, όσο και με τον 2.0 TDI των 150 ίππων.

Η βάση του T7 είναι το πλαίσιο MQB που έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για επιβατικά, ενώ επιβατικό στυλ έχει και το ταμπλό με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής 10,0 ιντσών για το εξελιγμένο σύστημα infotainment. Που διαθέτει όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης, ενώ το παρόν δίνουν και πολλά συστήματα υποβοήθησης. Σημαντική είναι και η ύπαρξη συστήματος ημι-αυτόνομης οδήγησης, καθώς και HUD και ενός premium ηχοσυστήματος της Harman Kardon στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Από πλευράς εμφάνισης το T7 είναι σαφώς πιο μοντέρνο από τον άμεσο προκάτοχό του T6 που θα παραμείνει στην παραγωγή.


Η πιο μικρή έχει μήκος 4,973 και η δεύτερη 5,173 μέτρων, ενώ το μεταξόνιο είναι κοινό και στις δύο (3.124 χιλιοστά). Στην πρώτη ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 469 έως και 3.672 λίτρα και στη δεύτερη από 763 έως και 4.005 λίτρα.  Τα καθίσματα πάντως είναι ανεξάρτητα, αφαιρούνται εύκολα και για αυτά της μεσαίας σειράς υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ανάποδα ως προς τη φορά κίνησης. Σε αυτήν την περίπτωση και σε συνδυασμό και με το αντίστοιχο τραπεζάκι μπορεί να δημιουργηθεί ένα meeting room σε τροχούς. Απίθανο και όμως γερμανικό

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις