Παρόλο που δεν συνηθίζεται οι αγοραστές των αυτοκινήτων να μετέχουν στη διαμόρφωσή τους ή στην επιλογή του ονόματός τους, αυτή τη φορά η Ford θέλησε να κάνει ένα πείραμα στην ανθρωποκεντρική σχεδίαση.

Εκμεταλλευόμενη και τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πιο συγκεκριμένα του Twitter και του Instagram, έδωσε τη δυνατότητα σε οπαδούς της, σε Ευρώπη και Ελλάδα, να ψηφίσουν προκειμένου να διαμορφώσουν μια ειδικά έκδοση του Puma ST αλλά και να επιλέξουν την επωνυμία της.

Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα σε ένα δεκαήμερο λοιπόν οι ψήφοι έφτασαν τις 275.000. Η πλειοψηφία σε Ελλάδα και Ευρώπη, σε ποσοστό 58 και 59% αντίστοιχα -έχει ενδιαφέρον πως στα πιο πολλά πεδία οι επιλογές των Ελλήνων ήταν αντίστοιχες με αυτές των υπόλοιπων Ευρωπαίων- αποφάσισε πως η ονομασία της νέας έκδοσης θα είναι Puma ST Gold Edition (η άλλη επιλογή ήταν 24Κ Edition). Με τον ίδιο τρόπο έγινε και η επιλογή του χρώματος του αμαξώματος (μαύρο), ο τύπος των διακοσμητικών του (ρίγες), αλλά και κάποιες λεπτομέρειες, όπως το χρώμα στις δαγκάνες των φρένων ή οι ραφές στις εμπρός ζώνες ασφαλείας.

Αυτό που δεν επέλεξαν όσοι συμμετείχαν ήταν ο κινητήρας του Puma ST Gold Edition, ο οποίος όπως στις στάνταρ εκδόσεις είναι ο τρικύλινδρος 1.5 Ecoboost που αποδίδει 200 ίππους και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 6,7 δεύτερα.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις