Μπορεί το προηγούμενο χρονικό διάστημα πολλοί να ανέφεραν το καινούργιο μοντέλο που ετοιμάζει η Ferrari ως διάδοχο της Dino αλλά τελικά το μόνο κοινό που έχει η 296 GTB με το πάλαι ποτέ εισαγωγικό μοντέλο της μάρκας είναι οι έξι κύλινδροι.

Αν εδώ αναρωτιέστε πως προκύπτει το 296 σημειώστε πως το 29 αναφέρεται στον κυβισμό (2.900 κυβικά) και το 6 στον αριθμό των κυλίνδρων του τοποθετημένου στο κέντρο συνόλου βενζίνης. Που προέρχεται από τον V8 της SF90 Stradale, αποδίδει από μόνος του 663 ίππους και συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 830 ίππους και τα 740 Nm.

Τιμές κορυφαίες για τον κυβισμό που εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 2,9 δεύτερα ισοφαρίζοντας έτσι την επίδοση της SF90 Stradale. Τα 200 χλμ./ ώρα έρχονται σε 7,3 δεύτερα, ενώ η τελική της φτάνει τα 330 χλμ./ ώρα, τιμή που υπολείπεται ελάχιστα σε σχέση με τη συμβατική F8 Tributo που τελικά δεν θα αντικαταστήσει. Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 7,45 kWh, είναι τοποθετημένη στο δάπεδο και εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία 25 χιλιομέτρων.

Το βάρος της 296 GT με το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano που περιλαμβάνει πιο πολύ ανθρακόνημα είναι 1.470 κιλά, ενώ χωρίς αυτό ζυγίζει +35 κιλά.

Γενικά οι μηχανικοί της Ferrari έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στην εξοικονόμηση βάρους, ενώ όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες αντίστοιχα πολύ καλή είναι και η δουλειά που έκαναν οι σχεδιαστές στο Fiorano. Όσο για το ψηφιακό εσωτερικό προέρχεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το αντίστοιχο της SF90 Stradale και χαρακτηρίζεται και εδώ από τη στάνταρ οθόνη μπροστά από το συνοδηγό.

Η τιμή της νέας Ferrari 296 GTB στην Ιταλία είναι 269.000 ευρώ, ενώ με το Assetto Fiorano ανεβαίνει στις 302.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις