Mία νέα εκστρατεία που τρέχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εστιάζει στις αδικίες που υφίστανται μαύρες γυναίκες που εργάζονται στο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Αμερική. Με hashtag #QuietAsWereKept καλεί σήμερα, 11 Ιουνίου να εκφραστεί αλληλεγγύη και υποστήριξη στις έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται στα μέσα ενημέρωσης, πολλές από τις οποίες έχουν μιλήσει για τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που αντιμετώπισαν στον χώρο εργασίας.

«Η δημιουργικότητά μας, το περιεχόμενο και η σκληρή δουλειά μας είναι ανεκτίμητα και απαραίτητα για την επιτυχία των εταιρειών μέσων μαζικής ενημέρωσης» αναφέρεται σε ανάρτηση για την εκστρατεία. «Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες, οι μαύρες και άλλες γυναίκες χρώματος μοιράστηκαν γενναία τον πόνο και τις προσβολές που υπέστησαν στον χώρο εργασίας. Χώροι εργασίας εκτιμούν πως οι BIWOC (μαύρες, αυτόχθονες γυναίκες χρώματος) συμβάλλουν στην ποικιλομορφία στον χώρο εργασίας και στην ποικιλία του περιεχομένου που παράγουν, αλλά προφανώς δεν εκτιμούν την ευημερία τους» αναφέρεται στην ανάρτηση της καμπάνιας.

Η εκστρατεία δημιουργήθηκε μετά από τις καταγγελίες πολλών μαύρων δημοσιογράφων και συντακτριών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες ανακαλούν τις εμπειρίες τους για τις τοξικές κουλτούρες στα περιοδικά Refinery29, Paper Magazine και το Bon Appétit.

Η εκστρατεία φέρνει επίσης στο προσκήνιο θέματα, όπως ανισότητα στους μισθούς και έλλειψη πολυμορφίας στον χώρο εργασίας, επικαλούμενη μια μελέτη του LeanIn του 2018 που διαπίστωσε ότι οι μαύρες γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό να προαχθούν και λαμβάνουν λιγότερη υποστήριξη από τους προϊστάμενούς τους.

Οι διοργανωτές της καμπάνιας δημιούργησαν ένα ταμείο για έγχρωμες γυναίκες που εργάζονται ως freelancers ώστε να συμμετάσχουν στην ημέρα αλληλεγγύης.

Η πρώτη μαύρη γυναίκα που έγινε αρχισυντάκτρια σε μεγάλο περιοδικό μόδας

Το ζήτημα της εκπροσώπησης μαύρων γυναικών στα ΜΜΕ έρχεται να τονίσει η νέα θέση που ανέλαβε η Samira Nasr,  πρώτη μαύρη γυναίκα editor in chief του Harper’s Bazaar.

Στη δήλωσή της, η Nasr μιλάει για τη σημαντική θέση που της ανατέθηκε από το περιοδικό, ούσα η πρώτη μαύρη γυναίκα διευθύντρια στην ιστορία του.

«Σαν περήφανη κόρη ενός Λιβανέζου πατέρα και μητέρας από το Trinidad, η κοσμοθεωρία μου είναι ευρεία και βασίζεται στην άποψη ότι η εκπροσώπηση έχει σημασία. Η οπτική μου, από τη φύση μου, έχει χρώμα οπότε είναι σημαντικό για εμένα να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Bazaar, δίνοντας φως σε όλους τους ανθρώπους που πιστεύω ότι οι φωνές τους, εμπνέουν».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Introducing @samiranasr, the new editor-in-chief of Harper’s BAZAAR. Here, she shares her vision for what’s next for BAZAAR. 🖤

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Harper’s BAZAAR (@harpersbazaarus) στις

Η Samira Nasr, στη δήλωσή της ήταν ξεκάθαρη για τις αλλαγές που θα προκύψουν στο περιοδικό. Τόνισε ότι θέλει να υπάρχει περισσότερη εκπροσώπηση, σε αντίθεση με την Bailey που κατακρίθηκε πολλές φορές για την έλλειψη αυτής. «Έχω το τεράστιο προνόμιο να με εμπιστεύονται ώστε να οδηγήσω την κληρονομιά του brand σε μια νέα εποχή. Μία που έχει χρώμα, έχει εκπροσώπηση και γιορτάζει την ομορφιά της μόδας μέσα από όλες τις πλατφόρμες. Όλα αυτά, ενώ διατηρείται η παράδοση της καινοτομίας στο art direction και στο καλό στιλ, που το κοινό του Bazaar, αγαπάει τόσο πολύ. Το πιο όμορφο μέρος του να δουλεύω σε περιοδικά είναι η ομαδική συνεργασία και η δημιουργία κοινότητας. Περιμένω με ανυπομονησία να ξεκινήσω».

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις