Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στη λεωφόρο Συγγρού, στο ρεύμα προς Πειραιά, στο ύψος της Αμφιθέας. Άνδρας ηλικίας περίπου 45 ετών επιχείρησε να διασχίσει κάθετα τη λεωφόρο και να περάσει απέναντι με συνέπεια να τον παρασύρει διερχόμενο όχημα. Σύμφωνα με πληροφορίες από την εκπομπή του Mega «Live News», το εν λόγω τροχαίο προκάλεσε τον σοβαρό τραυματισμό του άνδρα ο οποίος αποφάσισε να περάσει τη Συγγρού πεζός, αλλά όχι από φανάρι ή από διάβαση. Η εικόνα από όσα έγιναν στο ρεύμα καθόδου της Συγγρού, είναι σοκαριστικές, με το τροχαίο να καταγράφεται καρέ καρέ από τις κάμερες ασφαλείας του Mega.

Όπως φαίνεται, η κάμερα ασφαλείας δείχνει και τα δυο ρεύματα της Συγγρού. Στο βάθος, φαίνεται ο άνδρας που περνά, με κίνδυνο της ζωής του, το ρεύμα της ανόδου της λεωφόρου. Σκαρφαλώνει στο διαχωριστικό στηθαίο και επιχειρεί να περάσει στην απέναντι πλευρά και από το ρεύμα καθόδου. Καθώς κατεβαίνει από τη νησίδα, στο τσακ αποφεύγει ένα αυτοκίνητο και ένα μηχανάκι.

Η Ελλάδα την μεγαλύτερη μείωση θανάτων σε οδικά ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση 

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε πως τη μεγαλύτερη μείωση θανάτων σε οδικά ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, της τάξεως του 44% κατέγραψε η Ελλάδα κατά τη δεκαετία 2010 – 2019, σημειώνοντας σημαντική πρόοδο στην οδική ασφάλεια. Τα θύματα των οδικών ατυχημάτων μειώθηκαν σημαντικά και κατά το πρώτο τετράμηνο φέτος, λόγω της μείωσης της κυκλοφορίας και των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε μείωση θανάτων στους δρόμους κατά 18% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ για τον μήνα Απρίλιο η μείωση ήταν 58% σε σχέση με πέρυσι, λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων για το Πάσχα.

Φαίνεται πως η συνεχώς αυξανόμενη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων, αισθητήρων και συνδεδεμένων αντικειμένων προσφέρουν όλο και περισσότερα δεδομένα μεταφορών που είναι χρήσιμα για τη διεξαγωγή προηγμένων αναλύσεων οδικής ασφάλειας. Με ανάλογες αναλύσεις, υποστηρίζονται ο προσδιορισμός βασικών παραγόντων κινδύνου, η αντιμετώπιση της επικίνδυνης συμπεριφοράς και των σφαλμάτων των χρηστών της οδού, καθώς και κρίσιμες παράμετροι σχετικές με την κυκλοφορία, τις υποδομές και τα οχήματα.