Η πανδημία και τα σκληρά περιοριστικά μέτρα που επιβάλλονται για το…φρενάρισμα της διασποράς της, έχουν οδηγήσει τους ανθρώπους στην εφαρμογή νέων τακτικών με σκοπό να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες τους. Είναι γνωστό και από το πρώτο κύμα κορονοϊού και την πρώτη περίοδο καραντίνας πως, οι άνθρωποι δεν παύουν να θέλουν να καταναλώνουν και να προβαίνουν σε αγορές, ακόμα και αν αυτό γίνεται από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους. Το μοναδικό πρόβλημα στην εύκολη και γρήγορη αυτή διαδικασία είναι η ημερομηνία παράδοσης, που μπορεί να αγγίξει και τον μήνα, όταν η συνήθης περίοδος μέχρι να καταφθάσει το δέμα στο σπίτι ήταν περίπου 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Οι εταιρείες κούριερ έχουν ”πνιγεί” στην υπερβολική εργασία, και οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να προστατεύσουν τους καταναλωτές. Η νέα δυνατότητα που προσφέρεται, λοιπόν, στους καταναλωτές είναι η εκτέλεση χρεών κούριερ από…ταξί, οι οποίοι παραδίδουν από φακέλους μέχρι και ηλεκτρικές συσκευές.

Ο ταμίας του σωματείου ιδιοκτητών ταξί ”Ερμής”, Δημήτρης Καρατάκης, μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ υποστηρίζοντας πως οι εταιρείες ταχυμεταφορών έχουν ”μπλοκάρει”, ενώ παράλληλα οι ταξιτζήδες αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους εργασίας. Μάλιστα, η μεταφορά ασυνόδευτων δεμάτων, κατόπιν σύμβασης με τις εταιρείες, είναι επιτρεπτό βάση νόμου (4530), όπως επισημαίνει ο πρόεδρος ιδιοκτητών ταξί ”Ερμής”, Κλήμης Λεοντιάδης.

«Κούρσες κανονικές δεν έχουμε εδώ και μήνες οπότε κάνουμε δρομολόγια για να παραδώσουμε αντικείμενα σε πελάτες των εταιρειών και αυτό ακριβώς είναι η απόδειξη της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο κλάδος μας. Όταν μιλάμε για παράδοση εννοούμε πως θα πάρουμε τα δέματα από μια κούριερ ή πολυκατάστημα και θα τα μοιράσουμε αλλά μη φανταστείτε πως θα ρέει το χρήμα άφθονο, καθώς η καλύτερη περίπτωση είναι δυο ευρώ το δέμα» εξηγεί.

Σύμφωνα με τις διευκρινήσεις του κου. Καρατάκη, είκοσι δέματα ημερησίως είναι το μέγιστο που μπορεί να παραδώσει ένας ταξιτζής, και αυτό γιατί δεν δεν προλαβαίνει να εξυπηρετήσει περισσότερες περιπτώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τους ίδιους τους επαγγελματίες, τα έσοδα από αυτήν την έκτακτη συνεισφορά δεν ξεπερνούν τα 40 ευρώ. Υποστηρίζουν μάλιστα πως, σε περίπτωση που τα οχήματα μείνουν ακινητοποιημένα κάτω από το σπίτι τους, τα έξοδα που έχουν δεν ”πέφτουν” κάτω από τα 35 ευρώ, καθιστώντας επιτακτική ανάγκη την εύρεση εναλλακτικών λύσεων.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις