Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε στα κάτω άκρα. Ωστόσο, δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα αν συνδέεται με το εμβόλιο.

Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν «καθαρή» κι εξετάζεται νευρολογικά από τους νευρολόγους για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί. «Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της», είπε στο Open TV και στην «Ώρα Ελλάδος» ο πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος και το επιβεβαίωσε και ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης.

Ο κ. Γιαννάκος ισχυρίστηκε: «Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί ξεκάθαρα, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου. Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί».

Πρόσθεσε πως: «Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου, κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση ανέβασε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της».

Οι γιατροί δεν έχουν αποφανθεί αν πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου

Ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης επιβεβαιώνει την ύπαρξη του περιστατικού, όπως τόνισαν οι ρεπόρτερ του Open TV, όμως οι γιατροί δεν έχουν πει ξεκάθαρα αν είναι παρενέργεια του εμβολίου.

Για το συμβάν έχει ενημερωθεί και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.

«Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα» είπε η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου μιλώντας στην «Ώρα Ελλάδος». «Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος».

Εισαγγελική παρέμβαση για τις δηλώσεις Γιαννάκου

Για πιθανή διασπορά ψευδών ειδήσεων θα ελεγχθεί ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος από την εισαγγελία για τις δηλώσεις του για τη 40χρονη νοσηλεύτρια.

Οι δηλώσεις αυτές προκάλεσαν την άμεση παρέμβαση της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου, η οποία παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν ο Μιχάλης Γιαννάκος προέβη σε διασπορά ψευδών ειδήσεων, αφού εμφανίστηκε βέβαιος πως η παράλυση οφείλεται στο εμβόλιο, πριν να υπάρξει σχετικό πόρισμα από τους γιατρούς.

Για τη νοσηλεύτρια που παρουσίασε παράλυση μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό μίλησε και ο καθηγητής Θ. Βασιλακόπουλος, ενώ ο καθηγητής Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ και Πρυτανης, Θ. Δημόπουλος τόνισε μιλώντας στο Θέμα 104,6 ότι το περιστατικό δεν συνδέεται με τον εμβολιασμό.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις