Κυρανάκης - Λυμπερόπουλος: Η face to face σύγκρουση, το μπούλινγκ και οι συκοφάντες - Άγριος διάλογος
Εντός των κοινοβουλευτικών τειχών μετέφεραν την κόντρα τους οι Κ. Κυρανάκης και Θ. Λυμπερόπουλος οι οποίοι αντάλλαξαν σκληρές κουβέντες και επί προσωπικού.

Παρεμβαίνοντας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, όπου συζητείται ο νέος Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας - ΚΟΚ , ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής εξαπέλυσε σκληρή επίθεση στον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών, κατηγορώντας τον πως επιδεικνύει «αντιδημοκρατική» συμπεριφορά και πως έχει συνάψει «deal» με την UBER.
«Μπουλινγκ δέχομαι από τους πάντες, αρκεί να καταλαβαίνει ο κλάδος ότι τον υπηρετώ με μανία. Ξεπουλάτε το κλάδο σε συμφέροντα που κλέβουν το ΦΠΑ της χώρας. Σας δείχνουμε το δρόμο για να επιβιώσουμε και μας βρίζετε. Ψάχνετε να βρείτε στη ΝΔ ομάδες υποστήριξης, κάνετε πραξικοπήματα, σταματήστε επιτέλους! Από το 2018 μου λεει ο διευθυντής σου ότι σου επιτίθεμαι. Μα δε θα σου επιτεθώ όταν μου φέρνεις την UBER; Δεν είμαι κομματόσκυλο, ούτε πάω να κάνω κόντρα με τον Κυρανάκη. Γιατί δε κάθεστε να συζητήσουμε;», ανέφερε αρχικώς στην τοποθέτησή του ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Κυρανάκης: Βρείτε μου κάτι που να ευνοεί την Uber
Απαντώντας, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης απέρριψε τα περί αντιδημοκρατικών πρακτικών, σημειώνοντας πως δόθηκε το βήμα στο ΣΑΤΑ να τοποθετηθεί στην ακρόαση φορέων μετά από πρόσκληση και της γαλάζιας παράταξης.
«Σήμερα που ήρθατε θεσμικά, δεν είπατε κουβέντα για την ουσία, με κατηγορήσατε ότι κάνω deal με την Uber. Είναι συκοφαντικό. Προσπαθώ να βρω μέσα στο νομοσχέδιο που φέρνουμε κάτι που να ευνοεί την Uber», ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο οποίος μάλιστα είχε έναν «καυτό» διάλογο με τον εκπρόσωπο των οδηγών ταξί, κατηγορώντας τον για συκοφαντίες και τραμπουκισμό, ενώ ο Θύμιος Λυμπερόπουλος του καταλόγισε «πάθος» με τους Αθηναίους ταξιτζήδες.
Ο έντονος διάλογος Κυρανάκη - Λυμπερόπουλου
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Να κάνετε συγκεκριμένες καταγγελίες για οδηγούς της Uber που παρανομούν και θα επιληφθούμε. Εάν έχετε συγκεκριμένα στοιχεία καταθέστε τα.
Θύμιος Λυμπερόπουλος: Έχουν βγει κανόνες από την ευρωπαϊκή επιτροπή, κανόνες λειτουργίας της πολυεθνικής και δεν έχει γίνει τίποτα από αυτό. Δεν υπάρχουν τα χρήματα για ηλεκτρικά ταξί. Θα μας αναγκάσει να ξεπουλήσουμε τις άδειες.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Αυτά δεν είναι θέματα του ΚΟΚ, ούτε της λεωφορειολωρίδας. Σταματήστε να συκοφαντείτε όποιον διαφωνεί μαζί σας. Δεν έχετε πει κουβέντα για το μέτρο που παίρνουμε για την αφαίρεση της άδειας στην λεωφορειολωρίδα ώστε να μην τιμωρούνται οι επαγγελματίες.
Θύμιος Λυμπερόπουλος: Μα υπάρχει point system!
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Δεν είναι καφενείο εδώ. Αφήστε με να ολοκληρώσω. Η θέση μας για τη λεωφορειολωρίδα, είναι σε αντίθεση με αυτά που μας προτείνει ο ΟΑΣΑ και οι συγκοινωνιολόγοι, είναι μια μέση λύση. Δεν έχουμε απόλυτη απαγόρευση. Έχουμε μια μέση λύση όπως οι περισσότερες πρωτεύουσες της Ευρώπης.
Θύμιος Λυμπερόπουλος: Για πείτε μας. Στη Θεσσαλονίκη κάνετε τα ίδια; Θα ισχύουν τα ίδια; Αυτά τους είπατε και πάνω; Υπάρχει ένα πάθος με του Αθηναίους ταξιτζήδες!
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Δεν έχω κανένα πάθος με τους Αθηναίους ταξιτζήδες. Δεν έχω καλή σχέση με τους ανθρώπους που με συκοφαντούν και που τραμπουκίζουν ανθρώπους της ομάδας μου. Σήμερα εσείς ήρθατε εδώ να μου πείτε ότι κάνω deal με την Uber.
Σε κάθε περίπτωση, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών ενημέρωσε πως από τον Ιούλιο θα μπουν οι κάμερες στα λεωφορεία και τότε θα υπάρξουν πραγματικά στοιχεία για την κυκλοφορία. «Εαν στην πορεία των μηνών προκύψει κάτι άλλο από αυτό που λέει η λογική, ότι δηλαδή τα λεωφορεία θα κινούνται πιο γρήγορα, εαν αδειάσεις τα ΙΧ και τα ταξί από τις λεωφορειολωρίδες, τότε να το ξαναδούμε», ανέφερε.