Τη δημιουργία σταθμού μετρό της γραμμής 4, στην πλατεία Εξαρχείων, εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Η γραμμή 4 του μετρό «είναι ένα σπουδαίο έργο που θα αλλάξει την καθημερινότητα του πολίτη στο λεκανοπέδιο και θα δώσει τεράστια αναπτυξιακή ώθηση στην οικονομία», τόνισε ο υπουργός, ενώ ενημέρωσε το σώμα της Επιτροπής ότι «στήνονται» τα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες, μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.


Η γραμμή 4 του μετρό

Το Α΄ τμήμα, Άλσος Βεΐκου-Γουδή έχει μήκος 13 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, οι οποίοι εκτείνονται κατά μήκος τεσσάρων δήμων (από το άλσος Βεΐκου στην Κυψέλη, από την Κυψέλη στα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Ευαγγελισμό, την Καισαριανή, την πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου και κατάληξη Γουδή).

Ο κ. Καραμανλής έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα Εξάρχεια όπου πρόκειται να στηθεί εργοτάξιο στην πλατεία. «Δεν έχουμε δικαίωμα να αφήσουμε καμία περιοχή της Αθήνας χωρίς να της δώσουμε πραγματική ευκαιρία για ανάπτυξη. Αν οι πολίτες έχουν δικαίωμα στην ανάπτυξη, η Πολιτεία έχει υποχρέωση να μην αφήσει οποιαδήποτε περιοχή στο ημίφως της γκετοποίησης, και στο σκοτάδι κάποιων ιδεολογικών εμμονών. Το επόμενο τρίμηνο θα στηθούν τα πρώτα συνεργεία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και μια από αυτές είναι η πλατεία Εξαρχείων. Θέλουμε τη συμπαράσταση όλων των κομμάτων ώστε να ξεπεράσουμε τις όποιες αντιδράσεις μπορεί να εκδηλωθούν», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και ενημέρωσε ότι σε Κατεχάκη και Βεΐκου θα τοποθετηθούν επίσης τα πρώτα εργοτάξια.

«Μιλάμε για ένα τεράστιο έργο εντός του αστικού ιστού της πόλης των Αθηνών, ένα έργο που θα ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ, όταν θα γίνει το κύριο έργο», είπε ο υπουργός και επισήμανε ότι έργα τέτοιας κλίμακας είναι αναμενόμενο να επιφέρουν δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολιτών, αλλά όλοι αναγνωρίζουν πως τα οφέλη που θα προκύψουν θα βελτιώσουν την καθημερινότητα.

«Θα υπάρξει ένα πολύ θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο έργο αυτό, ενδεικτικά αναφέρω ότι η μέγιστη ημερήσια μείωση των αυτοκινήτων έχει υπολογιστεί ότι θα είναι 60.000 λιγότερα οχήματα, όταν γίνει η γραμμή 4 στο λεκανοπέδιο και η μέση εξοικονομούμενη ημερήσια ενέργεια θα ανέρχεται σε 1.216 Μεγαβατώρες, ενώ το διοξείδιο του άνθρακα θα μειωθεί κατά 318 τόνους την ημέρα. Παράλληλα, το έργο αυτό θα τονώσει την αγορά, θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις