«Ντράπηκε και η ντροπή»: Έντονες αντιδράσεις για το νέο τραγούδι της Ελένης Φουρέιρα
Κύμα αρνητικών σχολίων για το τραγούδι «Disco Tech» – Στο επίκεντρο η πολιτική διάσταση της συνεργασίας με τον Ισραηλινό DJ Italy Galo.

Θύελλα αντιδράσεων προκαλεί το νέο τραγούδι «Disco Tech» της Ελένης Φουρέιρα, το οποίο αποτελεί διασκευή του ισραηλινού «Moabet» του DJ Italy Galo.
Η επιλογή του κομματιού, αλλά κυρίως η συνεργασία με τον γνωστό Ισραηλινό παραγωγό, έχουν προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στα social media. Οι επικριτές επικαλούνται τόσο την πολιτική στάση του Galo όσο και την ίδια τη φύση της διασκευής, ενώ το hashtag #cancelFoureira έχει πάρει διαστάσεις.
Η δυσαρέσκεια έχει να κάνει με το γεγονός ότι το τραγούδι της αποτελεί διασκευή του ισραηλινού τραγουδιού "Moabet" το οποίο κυκλοφόρησε το 2021 και υπογράφει ο Ισραηλινός DJ και παραγωγός Italy Galo, ένας από τους πιο γνωστούς καλλιτέχνες της dance σκηνής στη χώρα του.
Έντονες αντιδράσεις - «Ντράπηκε και η ντροπή, Ελένη»
Το κοινό στα social media δεν άργησε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του, με τη σχετική ανάρτηση της τραγουδίστριας στο Instagram να συγκεντρώνει πολλά αρνητικά σχόλια, με χαρακτηριστικότερο το hashtag #cancelFoureira που χρησιμοποιήθηκε ευρέως από αρκετούς χρήστες.
Δεν ήταν λίγοι και εκείνοι που εξέφρασαν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους για τη συνεργασία της με τον συγκεκριμένο παραγωγό, τονίζοντας πως «ο Italy Galo δεν έχει κρύψει τη στήριξή του στον ισραηλινό στρατό».
«Γιατί συνεργαζόμαστε με Ισραηλινούς εν έτει 2025 Ελένη? Ντράπηκε και η ντροπή», «Ο κόσμος καίγεται κ η Ελένη κάνει διαφήμιση στο Ισραήλ», «Ελένη μου, προχθές ανέβαζες post για τη Γάζα, και σήμερα κυκλοφορείς τραγούδι στα ελληνικά Ισραηλινού, που υπηρέτησε στο IDF και χόρευε στη Γάζα – ενώ παιδιά λιμοκτονούσαν». Θα έπρεπε με τις επιλογές σου, να είσαι πιο προσεκτική». «Ντροπή να παίρνει ένας καλλιτέχνης με αυτόν τον τρόπο θέση. Η σιωπή είναι συνενοχή», είναι ένα μικρό δείγμα των σχολίων που έχει δεχτεί η τραγουδίστρια μέχρι στιγμής.
Η Ελένη Φουρέιρα δεν έχει ακόμα προβεί σε κάποια δημόσια τοποθέτηση, ενώ οι αντιδράσεις συνεχίζονται, τόσο για την επιλογή της διασκευής, όσο και για την επιλογή του συνεργάτη της.