Voucher για POS και λογισμικό τιμολόγησης: Άνοιξαν οι αιτήσεις – Ποιοι ωφελούνται
Δικαιούχες είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, που θέλουν να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους συναλλαγές.

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές Β’», που φέρνει voucher σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις για σύγχρονα POS, ταμειακές μηχανές και λογισμικό τιμολόγησης.
Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση
Δικαιούχες είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, που θέλουν να αναβαθμίσουν τις ψηφιακές τους συναλλαγές. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση από το NextGenerationEU.
Τι καλύπτει το voucher
Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρηματοδοτηθούν για:
- Αγορά ή αντικατάσταση EFT/POS
- Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικά
- Αναβάθμιση φορολογικών μηχανισμών για σύνδεση με POS
- Προμήθεια νέων ταμειακών συστημάτων (ανάλογα με τον κλάδο)\
Τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις λογισμικού
Κάθε επιχείρηση μπορεί να επιδοτηθεί για περισσότερες από μία κατηγορίες εξοπλισμού ή υπηρεσιών, αρκεί να πληροί τα κριτήρια.
Προμηθευτές και προθεσμίες
Η αγορά θα γίνεται αποκλειστικά από εγκεκριμένους προμηθευτές του προγράμματος. Όσοι ήταν ήδη εγκεκριμένοι, συνεχίζουν αυτόματα.
- Οι αιτήσεις των επιχειρήσεων υποβάλλονται μέχρι 11 Ιουλίου 2025 στην σχετική πλατφόρμα
- Οι αιτήσεις των προμηθευτών λήγουν στις 29 Αυγούστου 2025.
Νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μπορούν να κατατεθούν για έγκριση έως 5 Σεπτεμβρίου 2025.