ΑΒ Βασιλόπουλος

Τρώμε περισσότερο σπίτι αλλά... δεν μαγειρεύουμε - Η νέα ελληνική συνήθεια που ανατρέπει την εστίαση

Οι Έλληνες επιστρέφουν στο σπίτι για φαγητό, αλλά αφήνουν το μαγείρεμα στην άκρη. Η έκρηξη των έτοιμων γευμάτων αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και πιέζει τον τζίρο της εστίασης.

Τρώμε περισσότερο σπίτι αλλά... δεν μαγειρεύουμε - Η νέα ελληνική συνήθεια που ανατρέπει την εστίαση

Τα σούπερ μάρκετ που ξεχώρισαν το 2024 – Ποια αλυσίδα απογείωσε τις πωλήσεις

Οι πωλήσεις των ελληνικών σούπερ μάρκετ άγγιξαν τα 13,06 δισ. € το 2024 (+4,38%). Παρά την ανάπτυξη, το αυξημένο λειτουργικό κόστος, η υποχώρηση EBIT και οι πιέσεις στα περιθώρια κέρδους κρατούν τη μάχη της αποδοτικότητας στο επίκεντρο.

Τα σούπερ μάρκετ που ξεχώρισαν το 2024 – Ποια αλυσίδα απογείωσε τις πωλήσεις

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της πολυετούς συνεργασίας της ΑΒ Βασιλόπουλος με το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος». Από το 2017, η ΑΒ στηρίζει σταθερά το έργο του Σωματείου, συμβάλλοντας στην παροχή παιδιατρικού εξοπλισμού.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

O Σκλαβενίτης (ξανα)μπαίνει στο χάρτη των αυτόματων ταμείων

Ξεκίνησε εδώ και μερικές εβδομάδες η τοποθέτηση self scanning ταμείων σε μικρό αριθμό καταστημάτων της Σκλαβενίτης. Ο τετραπλός λόγος που οδηγεί και τις εταιρείες που ήταν αρνητικές να υιοθετήσουν την νέα τεχνολογία.

O Σκλαβενίτης (ξανα)μπαίνει στο χάρτη των αυτόματων ταμείων

Θα πήγαινες για πρωινό ή burger σε μία Shell;

Τα πρατήρια της Shell αλλάζουν σιγά σιγά και στην Ελλάδα. Στόχος του διεθνούς κολοσσού είναι τα επόμενα χρόνια το 50% να προέρχονται από δραστηριότητες εκτός καυσίμων. Οι πρώτες κινήσεις που γίνονται στην χώρα μας.

Θα πήγαινες για πρωινό ή burger σε μία Shell;

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενίσχυση τοπικών παραγωγών στη Βόρεια Ελλάδα

Η στρατηγική ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2025 περιλαμβάνει τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων franchise ακολουθώντας τη δυναμική του κλάδου και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες των καταναλωτών.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενίσχυση τοπικών παραγωγών στη Βόρεια Ελλάδα

Σούπερ μάρκετ: Με «άγριες» διαθέσεις ξεκινάει το 2025 το Lidl. H πρώτη μάχη τιμών

Με μείωση τιμής στο φρέσκο γάλα στα 0,95 λεπτά αλλά και γενναίες μειώσεις στην τιμή της φέτας και του γιαουρτιού ξεκινάει την νέα χρονιά το Lidl. Αναμένεται απάντηση από τις άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Σούπερ μάρκετ: Με «άγριες» διαθέσεις ξεκινάει το 2025 το Lidl. H πρώτη μάχη τιμών

Lidl: «Γκρέμισε» την ΑΒ Βασιλόπουλος από τη δεύτερη θέση - Στόχος η πρωτιά στα σούπερ μάρκετ

Για πρώτη φορά στα 25 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά η Lidl Ελλάς σκαρφαλώνει στην δεύτερη θέση των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πίσω από τον Σκλαβενίτη και μπροστά από την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Lidl: «Γκρέμισε» την ΑΒ Βασιλόπουλος από τη δεύτερη θέση - Στόχος η πρωτιά στα σούπερ μάρκετ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενημέρωση για ψεύτικη σελίδα και παραπλανητικό διαγωνισμό στο Facebook

Οι σελίδες της εταιρείας σε Facebook και Instagram (ΜΕΤΑ) διαθέτουν το μπλε σήμα επαλήθευσης, υποδεικνύοντας πως έχουν ελεγχθεί από το τη ΜΕΤΑ και αποτελούν επιβεβαιωμένα αυθεντική εκπροσώπηση της εταιρείας.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενημέρωση για ψεύτικη σελίδα και παραπλανητικό διαγωνισμό στο Facebook

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει τους τοπικούς παραγωγούς με στρατηγικές συνεργασίες σε όλη την Κρήτη

Οι στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν το 8% των ετήσιων πωλήσεων για την ΑΒ Βασιλόπουλος ενώ στόχος είναι μέσα στο 2025, το δίκτυο των τοπικών παραγωγών να διευρυνθεί και από 64 παραγωγούς, να ανέλθει στους 80.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει τους τοπικούς παραγωγούς με στρατηγικές συνεργασίες σε όλη την Κρήτη

Σκλαβενίτης - ΑΒ Βασιλόπουλος: Άγρια κόντρα και «κλεφτοπόλεμος» στις προσφορές

Το «τόσο φθηνά όσο πουθενά» που θέλει να τηρήσει o Σκλαβενίτης έχει οδηγήσει τους ανταγωνιστές του και πολύ περισσότερο την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταφεύγει σε τακτικές «κλεφτοπόλεμου» για να προσελκύσει πελάτες με τις προσφορές του.

Σκλαβενίτης - ΑΒ Βασιλόπουλος: Άγρια κόντρα και «κλεφτοπόλεμος» στις προσφορές