Τι λένε οι καταναλωτές για την Black Friday: «Κόλπο», κοροϊδία ή πραγματική ευκαιρία για ψώνια;
Άνθρωποι που βγήκαν στην αγορά της Ερμού καταθέτουν την άποψή τους για την εγκυρότητα των εκπτώσεων της Black Friday.
Άνθρωποι που βγήκαν στην αγορά της Ερμού καταθέτουν την άποψή τους για την εγκυρότητα των εκπτώσεων της Black Friday.
Παρορμητικές αγορές, υπερβολικές δαπάνες ακόμα και υπολογίσιμο άγχος μπορεί να φέρει η Black Friday.
Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα.
Η καταναλωτική κίνηση αυξάνεται σημαντικά, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για παραπλανητικές ή αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Σχεδόν 6 στους 10 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα κάνουν αναζήτηση και θα αγοράσουν προϊόντα online (58%), με την επιλογή αυτή να παίρνει τις περισσότερες απαντήσεις σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Αύριο το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει το πιο σκληρό πλαίσιο απέναντι σε Shein, Temu και AliExpress, βάζοντας τέλος στα «αόρατα» πακέτα και ανοίγοντας τον δρόμο για δασμούς, αυστηρούς ελέγχους και πραγματικό ανταγωνισμό υπέρ των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.
Σε τρόφιμα και ποτά (61%), και ρούχα και αξεσουάρ (58%) οι περισσότερες αγορές. 59% σκοπεύουν να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρσι – 13% θα ξοδέψουν περισσότερα.
Τι ισχύει για τους εργαζόμενους που θα δουλέψουν τις Κυριακές.
Στόχος όλων των καταναλωτών δεν θα πρέπει να είναι μόνο οι οικονομικά συμφέρουσες, αλλά ταυτόχρονα οι έξυπνες και ασφαλείς αγορές.
Κάθε γενιά γεμίζει διαφορετικά το καλάθι της με διαφορετικά προϊόντα, την ώρα που οι τιμές πιέζουν και η ψυχολογία βουλιάζει. Κι όμως, η κατανάλωση ανεβαίνει και αλλάζει τους κανόνες της αγοράς.
Τα στοιχεία των τελευταίων ετών επιβεβαιώνουν τη στροφή προς το ψηφιακό περιβάλλον.
Φέτος, η μέρα των μεγάλων εκπτώσεων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025, ωστόσο, αυτή έχει πάψει να είναι υπόθεση μόνο μιας ημέρας.
Οι καταναλωτές βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση. Οι νέοι δείχνουν μεγαλύτερη άνεση απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Υπάρχει έντονος σκεπτικισμός για το πώς η AI επηρεάζει την απάτη
Ευκαιρία για περισσότερες αγορές θα έχουν οι καταναλωτές έως και την Πρωτοχρονιά, αφού τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά για τέσσερις Κυριακές.
Περίοδος με κινδύνους είναι η Black Friday και οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πώς να αποφύγουν τις παγίδες.
Οι υπεραγορές και τα σούπερ μάρκετ αποτελούν τον βασικό προορισμό για προγραμματισμένες αγορές και εφοδιασμό, συγκεντρώνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης (40%).
Το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός του κόσμου πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Κίνα και ονομάζεται Singles Day.
Ουρές στα σούπερ μάρκετ της Αλεξανδρούπολης για φθηνά ψώνια. Η οικονομία πίσω από τη «βαλίτσα του σούπερ μάρκετ».
Παρά την ισχυρή πρόθεση για αγορές κατά την περίοδο αυτή, μία σημαντική μερίδα των καταναλωτών εμφανίζονται επιφυλακτικοί απέναντι στις προσφορές την περίοδο των Black Friday και Cyber Monday του 2025.
Ποιες ηλικίες περιμένουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και ποια προϊόντα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων.