NielsenIQ: Πόσο διαφορετικά ψωνίζει ο Έλληνας στο online σούπερ μάρκετ;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ οι online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ οι online πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις.
Για την πιθανή απορρόφηση της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ο κ . Γεροστεργιούδης ανέφερε ότι θα ενισχύσει τη διαπραγματευτική ισχύ απέναντι σε προμηθευτές και θα επιτρέψει επίτευξη οικονομιών κλίμακας, με απώτερο στόχο τη συγκράτηση τιμών προς όφελος του καταναλωτή.
Η στρατηγική ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2025 περιλαμβάνει τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων franchise ακολουθώντας τη δυναμική του κλάδου και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες των καταναλωτών.
Την έναρξη των διαδικασιών για την απόκτηση του 100% της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ανακοίνωσε η Μασούτης. Ποιο θα είναι το μέγεθος μετά την εξαγορά.
H ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ δημιούργησε άμεσα, εύκολα και με χαμηλό κόστος, ένα αποδοτικό B2B e-shop, εξασφαλίζοντας συνεχή ροή παραγγελιών, χωρίς λάθη και καθυστερήσεις.