Άννα Βίσση: Αποχαιρετά τον Αχιλλέα Θεοφίλου - «Ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πίστεψε σε εμένα»
Η Άννα Βίσση σε ανάρτησή της σημείωσε ότι ο Αχιλλέας Θεοφίλου ήταν από τους πρω΄τους που πίστεψαν στις δυνατότητές της.

H συγκίνηση ήταν διάχυτη ανάμεσα σε φίλους, συγγενείς και ανθρώπους που αγάπησαν και συνεργάστηκαν με τον Αχιλλέα Θεοφίλου στο τελευταίο «αντίο», το μεσημέρι της Παρασκευής 23 Μαΐου, στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης.
Ο Αχιλλέας Θεοφίλου άφησε πίσω του ένα σημαντικό αποτύπωμα στον χώρο της ελληνικής μουσικής, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά.
Η Άννα Βίσση θέλοντας να αποτίσει φόρο τιμής στον σπουδαίο μουσικό παραγωγό, τον αποχαιρέτησε με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η τραγουδίστρια μοιράστηκε μια φωτογραφία του από την αρχή της γνωριμίας τους, τονίζοντας πως είχε βρεθεί για οντισιόν στο στούντιό του. Όπως, χαρακτηριστικά, έγραψε η Άννα Βίσση, ο εκλιπών ήταν από τα πρώτα πρόσωπα, που πίστεψαν στις δυνατότητές της.
Οι δρόμοι τους είχαν συναντηθεί το 1973, όταν η τραγουδίστρια είχε πάει με τη μητέρα της στο στούντιό του. Όπως σημείωσε στο story της η Άννα Βίσση, είχε νιώσει ότι ο παραγωγός της άνοιγε τον δρόμο για το πρώτο της δισκογραφικό συμβόλαιο.
Πάμε μικρή να υπογράψεις το πρώτο σου δισκογραφικό συμβόλαιο
«Έτσι κάπως γνώρισα τον Αχιλλέα Θεοφίλου το 1973 περίπου στα studios της Columbia… Πήγα με τη μητέρα μαζί για οντισιόν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το χαμόγελό του, αφού με άκουσε σαν να μου έλεγε… “πάμε μικρή να υπογράψεις το πρώτο σου δισκογραφικό συμβόλαιο”. Ήταν κυριολεκτικά ο πρώτος άνθρωπος που πίστεψε σε εμένα. Αντίο Αχιλλέα», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας.

Ο Αχιλλέας Θεοφίλου ήταν ένας από τους πιο εμβληματικούς ανθρώπους της ελληνικής μουσικής παραγωγής. Η είδηση θανάτου του σκόρπισε βαθιά θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο. Ο παραγωγός υπήρξε ιστορική μορφή και βρέθηκε πίσω από μερικούς από τους πιο σημαντικούς ελληνικούς δίσκους. Ήταν πρώην σύζυγος της Χαρούλας Αλεξίου και πατέρας του γιου τους, Μάνου. Ο εκλιπών αποτέλεσε αγαπητό και ξεχωριστό μέλος της μεγάλης οικογένειας της ελληνικής μουσικής, με το έργο και την παρουσία του να αφήνουν ανεξίτηλο αποτύπωμα.