Αποκαλυπτικές φωτογραφίες από το μοιραίο Bayesian - Πώς είναι 10 μήνες μετά το πολύνεκρο ναυάγιο
Το γιοτ, που έφερε βρετανική σημαία, είχε βυθιστεί στις 19 Αυγούστου 2024 στα ανοιχτά του Porticello, παρασύροντας στον θάνατο επτά άτομα
Αποκαλυπτικές εικόνες από το εσωτερικό του υπερπολυτελούς γιοτ Bayesian, το οποίο βυθίστηκε στα ανοικτά της Σικελίας τον περασμένο Αύγουστο, έρχονται για πρώτη φορά στο φως της δημοσιότητας.
Το γιοτ, που έφερε βρετανική σημαία, είχε βυθιστεί στις 19 Αυγούστου 2024 στα ανοιχτά του Porticello, παρασύροντας στον θάνατο επτά άτομα, μεταξύ των οποίων ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Μάικ Λιντς, 59 ετών, η 18χρονη κόρη του Χάνα
Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανέλκυσης του σκάφους από τον βυθό της θάλασσας και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο λιμάνι του Termini Imerese, όπου και εξετάζεται από τις αρχές προκειμένου να διαπιστωθούν οι ακριβείς συνθήκες και τα αίτια της βύθισης.
Αποκαλυπτικές εικόνες
Οι πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Bayesian δημοσιεύτηκαν από το Associated Press και αποκαλύπτουν τη σοβαρή ζημιά, που υπέστη το υπερπολυτελές γιοτ όντας για πολλούς μήνες στο βυθό. Οι φωτογραφίες δείχνουν τον χώρο υποδοχής να είναι βυθισμένος στη λάσπη, με πολλές φθορές, ενώ οι ταπετσαρίες και τα έπιπλα έχουν σκιστεί και λερωθεί.
Άλλη φωτογραφία απεικονίζει μια ανοιχτή καταπακτή που οδηγεί κάτω από το κατάστρωμα, ενώ μια πλευρική λήψη αποκαλύπτει μέρος της λάσπης που συσσωρεύτηκε στο κύτος και τις προπέλες του γιοτ κατά τη δεκάμηνη παραμονή του στον βυθό.
Συνεχίζονται οι έρευνες για το πολύνεκρο ναυάγιο
Όπως επισημαίνει το SkyNews οι διασώστες συνεχίζουν την «εκκαθάριση» του θαλάσσιου πυθμένα στην περιοχή, ενώ η πλήρης τεχνική ανάλυση του σκάφους αναμένεται να ρίξει φως στα αίτια της τραγωδίας.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με μια προκαταρκτική έκθεση ασφαλείας που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από τον κλάδο διερεύνησης ναυτικών ατυχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου (MAIB), το Bayesian μπορεί να ήταν ευάλωτο στους ισχυρούς ανέμους. Αυτά τα «τρωτά σημεία» ήταν «άγνωστα είτε στον ιδιοκτήτη είτε στο πλήρωμα», καθώς δεν περιλαμβάνονταν στο βιβλίο πληροφοριών για την ευστάθεια του πλοίου.