Αρχίζουν δουλειά...
Με τρεις επιπλέον παίκτριες αρχίζει την Τρίτη στο Λουτράκι το δεύτερο καμπ προετοιμασίας της εθνικής χάντμπολ των γυναικών, ενόψει των υποχρεώσεών της στα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Στη διάθεση του Σβέιν Ολσεν θα βρίσκονται και οι Αννα Ψαθά, Αννα Γιουρούκη και Βίκυ Θεοδωρίδου, που αγωνίζονται σε συλλόγους του εξωτερικού. «Παρακολούθησα δύο ματς της Αννα Γιουρούκη που παίζει στην Τους Νέτεστλατ (σ.σ. Γερμανία). Πέρσι, η Γιουρούκη αγωνιζόταν ως εξτρέμ και φέτος ως ίντερ και πλει-μέικερ. Πηγαίνει καλά και στην εθνική θα χρησιμοποιηθεί στη θέση της εξτρέμ. Παρακολούθησα ακόμη παιχνίδι της Ολτενμπουργκ με την Αννα Ψαθά και διαπίστωσα ότι παλεύει και «ματώνει» σε όλα τα παιχνίδια. Οι πληροφορίες που συγκέντρωσα για τη Θεοδωρίδου είναι ενθαρρυντικές. Έχει αξιόλογη παρουσία στην ελβετική Σεντ Γκάλεν», δήλωσε σχετικά ο Νορβηγός προπονητής.
Στη διάθεση του ομοσπονδιακού τεχνικού βρίσκονται ακόμη οι Ηλιάνα Τεληγιαννίδου, Κέλυ Καραπαναγιωτίδου, Ρίτα Μαυρογένη, Νανά Χαλκίδου, Μιχαέλα Μιχαλοπούλου, Ελένη Τζαβάρα, Ελένη Νικόλη, Ελένη Πόταρη, Ελένη Ποιμενίδου, Αννα Στράτου, Βασιλική Σκάρα, Ιωάννα Φωτιάδου, Αλεξάνδρα Σκουτέλα, Σοφία Δημητρίου, Στέλλα Γιούπη, Τατιάνα Σούσα, Φωτεινή Λαφάρα, Γεωργία Δωροθέου και Μαρία Καραντώνη. «Θα δουλέψουμε σκληρά πάνω στα στοιχεία που συγκεντρώσαμε στο τουρνουά στην Ολλανδία. Θέλουμε να διορθώσουμε πολλά σημεία. Να βελτιώσουμε κυρίως το θέμα της φυσικής κατάστασης που αντέχουμε μέχρι το 45΄», ήταν τα λόγια του Ολσεν.
Το καμπ θα διαρκέσει μέχρι τις 12 Νοεμβρίου.