Ο Θύμιος με το διασπαστικό συνέδριο και ο καημός του Οικονόμου με τον Κυρανάκη

Τα είδατε όλα αναλυτικά χθες -από τον σίφουνα Γιάννη Κέμμο -όσα έγιναν στη μεγάλη κινητοποίηση του ΣΑΤΑ στο κέντρο της Αθήνας μέχρι και το υπουργείο Μεταφορών όπου και ένταση υπήρξε και αυγά έπεσαν και «γαλλικά» ακούστηκαν.
Δεν πρόσεξα τον Θύμιο στα σχετικά πλάνα αλλά Δόξα τω Θεώ είδα αργότερα ένα τύπου διάγγελμα (πρόεδρος είναι άλλωστε) που αφού μίλησε για «χούντα» και για τον «Πήλιο Γούση» - όλα αυτά είναι ο κακός Κυρανάκης εννοείται - κατάλαβα ότι εδώ παίζονται μεγαλύτερα πράγματα από τις λεωφορειολωρίδες.
Και δεν εννοώ το κατεβατό που έχει δημοσιεύσει ο ΣΑΤΑ για τα αιτήματά του - τα περισσότερα εννοείται οικονομικού χαρακτήρα - αλλά για τον έλεγχο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των οδηγών ταξί.
Γιατί ο Λυμπερόπουλος εξ' όσων κατάλαβα από τα όσα μου εξήγησαν επαγγελματίες του κλάδου, δεν θέλει στα ηνία του της Ομοσπονδίας τον Λευτέρη Πετράκη και όλους όσοι είναι της ομάδας του και οι οποίοι ανέλαβαν το προεδρείο τον Νοέμβριο του 2024. Τους θεωρεί πολύ «soft» επειδή δεν στηρίζουν ανοιχτά τις μορφές δράσεις και αντίδρασης του ΣΑΤΑ.
Οπότε ο Θύμιος που είναι παλιά καραβάνα ξέρει ότι τα κάστρα πέφτουν πάντα από μέσα. Και ετοιμάζεται να στήσει διασπαστικό συνέδριο για να βγάλει άλλο προεδρείο της Ομοσπονδίας που θα εκφράζει φυσικά τον ίδιο και όσους συμφωνούν μαζί του.
Επαγγελματικοί χειρισμοί, όχι αστεία. Και μιας και μιλάμε για αστεία, οφείλω να αναγνωρίσω ότι ο Βασίλης Οικονόμου έχει τελικά πραγματικό καημό με τον Κυρανάκη. Και πολύ τον ενόχλησε που τον έβγαλε από την κυβέρνηση ο Μητσοτάκης γιατί η ανακοίνωσή του κάπως ΣΑΤΑ μου θύμισε:
« Η τελική απόφαση του κ. Κυρανάκη αλλά και η τελική απόφαση της κυβέρνησης για το τι εν τέλει θα υιοθετηθεί και θα προωθηθεί προς ψήφιση, ομοίως θα κριθούν» λέει ο Βασίλης ο Οικονόμου που αναγνωρίζει βέβαια πως είναι δικαίωμα της νέας ηγεσίας του υπουργείου να ξαναδεί το θέμα με τους ταξιτζήδες.
Πάλι καλά.