«Καρφιά» Χούπα για τη δίκη: Δεν θα έφτανε ούτε το Γουέμπλεϊ - Ντροπή να κοιτώ από τα μόνιτορ
«Για μία «δίκη του αιώνα», όχι μόνο το ΟΑΚΑ δεν θα έφτανε, αλλά ούτε το Γουέμπλεϊ» σχολίασε δεικτικά.
«Για μία «δίκη του αιώνα», όχι μόνο το ΟΑΚΑ δεν θα έφτανε, αλλά ούτε το Γουέμπλεϊ» σχολίασε δεικτικά.
Ακραία ένταση επικράτησε στη δεύτερη ημέρα της δίκης για την τραγωδία των Τεμπών, τόσο μέσα όσο και έξω από την αίθουσα. Δείτε όλα όσα συνέβησαν.
Με αυστηρά μέτρα ασφαλείας προκειμένου να μην επαναληφθούν οι τραγικές εικόνες της πρώτης ημέρας, επαναλαμβάνεται από αύριο η πολύκροτη δίκη για την τραγωδία στα Τέμπη.
Τι προβλέπει η διάταξη της Προέδρου του Δικαστηρίου του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, Γεωργίας Στεφανίδου.
Η αυριανή συνεδρίαση διεξάγεται σε κλίμα έντονης αντιπαράθεσης, μετά την παρέμβαση του προέδρου της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χριστόφορου Σεβαστίδη.
Με ισχυρή αστυνομική παρουσία και δρακόντεια μέτρα προστασίας επανεκκινεί την Τετάρτη η δίκη για τα Τέμπη, μετά την επεισοδιακή πρώτη ημέρα.
«Κάνετε τη δίκη των Τεμπών ντεκόρ για την προεκλογική σας εκστρατεία», τονίζει η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας.
Μύδροι του προέδρου της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων για τη δίκη των Τεμπών κατά «μερίδας δικηγόρων και διαδίκων».
«Η κυβέρνηση είναι και θα παραμείνει στο πλευρό κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα, όπως το έκανε σε κάθε δύσκολη στιγμή μέχρι τώρα», γράφει ο πρωθυπουργός.
Ακόμη και το κτίριο στο οποίο ξεκίνησε η δίκη μπορεί, με ορισμένες παρεμβάσεις να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της διαδικασίας, σημείωσε.
«Δεν μπορούμε να δεχτούμε να κατέβουμε στην κάτω αίθουσα και να παρακολουθούμε τη δίκη από την τηλεόραση», είχε πει η Μαρία Καρυστιανού.
«Δεν μπορούμε να δεχτούμε να κατέβουμε στην κάτω αίθουσα και να παρακολουθούμε τη δίκη από την τηλεόραση», τόνισε.
«Το δικαστήριο έχει την ευθύνη για τη δίκη, την Τετάρτη με έλεγχο της αστυνομίας θα μπουν όσοι ορίζει ο νόμος» είπε ο κ. Φλωρίδης για τα όσα έγιναν την πρώτη ημέρα της δίκης για τα Τέμπη.
«Μην παίζουμε στα ζάρια θέματα εθνικής ασφαλείας», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Αιχμές για την στάση της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας. Τι απάντησε για την αίθουσα της δίκης για τα Τέμπη και την εικόνα της αντιπολίτευσης.
Η Σταυρούλα Καρύδη ξεσπά στο Flash.gr: Το «μπάζωμα» για να κρυφτούν τα διαμελημένα μέλη, το οργανωτικό χάος της δίκης με τις κοινές τουαλέτες και η οργή για την επικοινωνιακή στοχοποίηση του 29χρονου μηχανοδηγού με τις θεωρίες για τα ύποπτα φορτία.
Αλήθεια, αν η ταξιθεσία ήταν το πρόβλημα, ποιανού ευθύνη είναι;
«Το έργο της Δικαιοσύνης δεν μπορεί κανένας να το ανακόψει, επώνυμος και ανώνυμος», σημειώνεται στο δελτίο Τύπου.
Όπως είπε, «στις θέσεις των δικηγόρων μπήκαν και κάθισαν άνθρωποι που δεν ήταν δικηγόροι», γεγονός που οδήγησε ώστε «σχεδόν 100 δικηγόροι να μην έχουν θέσεις να καθίσουν».