Η επίδοση του όγκου πωλήσεων πάντωςκατά το τέταρτο τρίμηνο σημείωσε σημαντική βελτίωση παρά την ιδιαίτερα υψηλή συγκριτική βάση, αναφέρει η Coca-Cola HBC AG, στα αποτέλεσματα που ανακοίνωσε την Πέμπτη 11/2.

Η εταιρεία σκοπεύει πάντως να αυξήσει τις επενδύσεις σε δαπάνες μάρκετινγκ το 2021, ώστε να τροφοδοτήσει μία προεξοφλούμενη ανάκαμψη των πωλήσεων.

Τα μεγέθη

Μείωση 12,7% στα δημοσιευμένα έσοδα ανακοίνωσε για το 2020 η Coca-Cola HBC AG. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 414,9 εκατ. ευρώ από 487,5 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, μειωμένα κατά 14,9%.

Τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν σε €1,19, με πτώση 17,5%, λόγω του υψηλότερου μέσου φορολογικού συντελεστή και της μικρής αύξησης στις δαπάνες χρηματοδότησης. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή μειώθηκαν κατά 14,9%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε παράλληλα ότι το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή ύψους €0,64, αυξημένο κατά 3,2% σε ετήσια βάση.

Η Coca Cola τέλος έχασε το 20,6% των πωλήσεων στην Ελλάδα μεταμορφώθηκε πάντως να είναι θετικές όπως ανακοίνωσε.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
“Τα νούμερα που παρουσιάσαμε σήμερα αποδεικνύουν τη μεγάλη πρόοδο του ομίλου μας στη διαμόρφωση λειτουργικής ευελιξίας αλλά και την αντοχή των περιθωρίων κέρδους σε βάθος χρόνου. Είμαι υπερήφανος για την ταχύτητα, ευελιξία και φροντίδα με την οποία ανταποκρίθηκαν οι άνθρωποί μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και για τα αποτελέσματα που έχουμε επιτύχει. Είμαι επίσης ευγνώμων στους πελάτες και τους προμηθευτές μας για την πολύτιμη συνεργασία τους, η οποία είναι ακόμη περισσότερο ζωτικής σημασίας σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Η βελτιωμένη επίδοση κατά το δεύτερο εξάμηνο οφείλεται στην αύξηση της κατανάλωσης στο σπίτι και τη μεγαλύτερη ανθεκτικότητα της κατανάλωσης εκτός σπιτιού, παρά την επανεμφάνιση κρουσμάτων σε πολλές από τις αγορές μας προς το τέλος του έτους. Ο καθορισμός αυστηρών προτεραιοτήτων για τις επενδύσεις στην αγορά, πάντα σε στενή συνεργασία με την ομάδα της The Coca-Cola Company, σε συνδυασμό με την άμεση προσαρμογή της στρατηγικής διείσδυσης στην αγορά και την εξαιρετική εφαρμογή της εμπορικής μας στρατηγικής, είχαν ως αποτέλεσμα μεγάλη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία τόσο στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά όσο και στα ανθρακούχα αναψυκτικά στις περισσότερες αγορές μας.

Με την αβεβαιότητα στις οικονομικές προοπτικές να παραμένει, είμαστε σίγουροι για τις ευκαιρίες και κατευθύνσεις που παρουσιάζονται για τον Όμιλο και επενδύουμε για να ενισχύσουμε τις ικανότητές μας, οι οποίες θα καθορίσουν, σε συνδυασμό με την περαιτέρω πρόοδο στο κομμάτι της βιωσιμότητας, την μακροπρόθεσμη απόδοσή μας. Το 2021, θα συνεχίσουμε να προσαρμοζόμαστε γρήγορα σε μια δυναμική αγορά και θα συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για να επιτύχουμε σημαντική ανάκαμψη στα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους. Σε αναγνώριση της δύναμης του οργανισμού και των μελλοντικών ευκαιριών, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει προτείνει μέρισμα ανά μετοχή ύψους €0,64, αυξημένο κατά 3,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Προχωράμε με αισιοδοξία και γνωρίζοντας ότι θα συνεχίσουμε να προσαρμοζόμαστε για να κερδίσουμε.”

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις