ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το τελευταίο Service Park πριν τον τερματισμό
Λίγο πριν το τελευταίο loop (πέρασμα) των Ειδικών Διαδρομών της Κυριακής, οι αγωνιζόμενοι βλέπουν τον τερματισμό.

Στο τελευταίο Service Park οδηγοί και ομάδες παίρνουν τις τελευταίες αποφάσεις για την στρατηγική τους. Στόχος για όλους ο τερματισμός, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που ετοιμάζουν μία νέα επίθεση. Φυσικά είναι και η τύχη που έχει τον δικό της ρόλο και επιβεβαιώνει πως αν ένα πλήρωμα δεν ανέβει στη ράμπα του τερματισμού, ο αγώνας δεν έχει τελειώσει.
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Επικεντρώνομαι στο να κάνω το καλύτερο δυνατό. Ήμουν λίγο απογοητευμένος μετά την πρώτη ειδική. Πιστεύω ότι δεν είχα τον καλύτερο δυνατό ρυθμό. Στην επόμενη τα πήγα κάπως καλύτερα. Ας φτάσουμε στο τέλος πριν ενθουσιαστούμε πολύ. Εδώ είναι Ακρόπολις και όλα μπορούν να συμβούν. Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Ο μοναδικός ρεαλιστικός στόχος είναι να κερδίσουμε κάποιους βαθμούς στην Power Stage. Είμαστε δεύτεροι στη σειρά εκκίνησης και το πάμε χαλαρά. Παρ’ όλα αυτά, είχαμε ένα κλατάρισμα, οπότε δεν ήταν το καλύτερο πρωινό. Θα επικεντρωθούμε στην Power Stage. Ο Ταρζάν είναι αρκετά σκληρός, με πολλές πέτρες. Επίσης, στην Power Stage μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ο Ott εξακολουθεί να πιέζει. Ο Ταρζάν αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κλαταρίσματος. Ποτέ δεν είναι εύκολο όταν πρέπει να πιέσεις στην Power Stage. Δεν ξέρω αν πρέπει να πιέσω. Θα διατηρήσουμε καλό ρυθμό και θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα προβλήματα».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Προφανώς το πρωινό ήταν πολύ θετικό. Η νέα ειδική αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Ο Ταρζάν είναι πολύ απαιτητική ειδική, με πολλές πέτρες. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά. Ο ρυθμός είναι σημαντικός. Υπάρχουν πολλές εκπλήξεις και πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση. Αλλά είμαστε στην Ελλάδα. Έχουμε τον απαιτούμενο ρυθμό. Δύο ειδικές ακόμα, και μετά θα το χαρούμε».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Η μέρα ξεκίνησε καλά, με καλό χρόνο στην πρώτη ειδική. Στο 10ο χιλιόμετρο της δεύτερης ένιωσα ότι κάτι δεν πάει καλά. Σταδιακά αρχίσαμε να χάνουμε τα υγρά του αμορτισέρ, μέχρι που σταμάτησε να λειτουργεί. Χάσαμε 10 δλ. από τον Elfyn, κάτι που μας στοίχισε μία θέση, και θα είναι δύσκολο να ανακάμψουμε. Είναι μια δύσκολη και μεγάλη μέρα! Πρέπει να τερματίσουμε την τελευταία ειδική χωρίς ζημιές, για να επιστρέψουμε. Ήταν μια απαιτητική μέρα και ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Αλλά με το πρόβλημα που είχαμε το πρωί, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα για εμάς».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Γνωρίζαμε πως η νέα ειδική θα έχει μπόσικο χώμα και θα είναι απαιτητική. Δεν είμαστε μέσα στη μάχη, οπότε στοχεύουμε στην Power Stage. Ο Ταρζάν είναι πολύ σκληρός, αλλά το αυτοκίνητο είναι καλό και θα πιέσουμε. Δεν με νοιάζει αν βρέξει. Θα πάω τέρμα γκάζι».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Στο μέσον της τελευταίας ειδικής οδήγησα προσεκτικά, για να αποφύγω κάποιο κλατάρισμα. Η διαφορά μας είναι 27 δλ., και αυτό είναι καλό. Απλώς πρέπει να βρούμε έναν καλό ρυθμό το απόγευμα, και όλα θα πάνε καλά. Δεν χρειάζεται να πάρουμε κανένα ρίσκο. Ξέρω τι πήγε στραβά το πρωί, ήμουν εκτός ρυθμού. Θα το διαχειριστώ το απόγευμα».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Απαιτητικό πρωινό. Είναι κάτι νέο να ξεκινώ πρώτος σε τέτοιες συνθήκες. Οι χρόνοι δεν ήταν και τόσο άσχημοι. Δεν πίεσα, οδήγησα προσεκτικά. Έβρεξε λίγο στην απλή. Δεν θα με πείραζε να βρέξει».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Το χειρόφρενο επιδιορθώθηκε! Η τελευταία ειδική ήταν πολύ ωραία, είχαμε ρυθμό. Το δεύτερο πέρασμα από τον Ταρζάν θα είναι μια πραγματική Power Stage. Θα είναι πολύ σκληρή ειδική».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Δεν είχαμε το σωστό στήσιμο στο αυτοκίνητο το πρωί. Αλλά ακόμη μαθαίνουμε, και αυτό είναι καλό για το μέλλον. Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης».
Σέρβις: D (Λαμία) WRC2
#20 Yohan ROSSEL / Arnaud DUNAND
«Ήταν εντάξει. Όχι εύκολο, αλλά είχαμε καλό ρυθμό και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».
#21 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON
«Καθαρό πέρασμα. Προσπαθούμε να αποφύγουμε τα προβλήματα. Μένουν μόνο δύο ειδικές. Ο Ταρζάν θα είναι πολύ σκληρός και η προσέγγισή μας θα παραμείνει η ίδια: καθαρή οδήγηση, να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό και να κερδίσουμε το Ράλλυ».
#23 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON
«Ήταν εντάξει. Το πρωί βάλαμε τα φθαρμένα ελαστικά μας. Ξέραμε ότι θα χάναμε λίγο χρόνο, αλλά τώρα έχουμε ολοκαίνουργια ελαστικά για τις δύο τελευταίες ειδικές. Αυτό θα μας βοηθήσει».

#28 Alejandro CACHÓN / Borja ROZADA
«Προσπαθούμε απλώς να τερματίσουμε το Ράλλυ. Δεν παίρνουμε κανένα ρίσκο και αποφεύγουμε τα λάθη».
#34 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK
«Η πρώτη ειδική είχε πολλές στροφές, δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρή. Χρειάζεσαι καλές σημειώσεις για να έχεις καλό ρυθμό. Ο Ταρζάν είναι μια πολύ σκληρή ειδική, και περιμένουμε να είναι ακόμα πιο δύσκολη στο δεύτερο πέρασμα. Θα είναι μια απαιτητική Power Stage».
#35 Emil LINDHOLM / Reeta HÄMÄLÄINEN
«Ωραίες ειδικές. Η τελευταία ήταν πραγματικά πολύ ωραία. Η πρώτη ήταν η καλύτερη του Ράλλυ! Είχαμε πάλι κάποια προβλήματα, ένα φθαρμένο ελαστικό, αλλά βρισκόμαστε εδώ».

#38 Marco BULACIA / Diego VALLEJO
Εγκατέλειψαν λόγω εξόδου.
#43 Martin PROKOP / Michal ERNST
«Ήταν πολύ διαφορετικές από τις προηγούμενες ειδικές. Γλιστρούσαν, αλλά ήταν ωραίες. Ο Ταρζάν είναι απαιτητικός, με πολλές πέτρες και δύσκολα κομμάτια, αλλά τα καταφέραμε και βρισκόμαστε εδώ».