EuroLeague: Νέα εποχή και νέα ταυτότητα χωρίς την Turkish Airlines
Η EuroLeague αλλάζει σελίδα. Μετά από 15 χρόνια, ολοκληρώθηκε η συνεργασία με την Turkish Airlines.

Η EuroLeague ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, καθώς μετά από μια επιτυχημένη συνεργασία 15 ετών με την Turkish Airlines, η κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση μπάσκετ αλλάζει την εταιρική της ταυτότητα, διατηρώντας ωστόσο το ίδιο, αναγνωρίσιμο όνομα: EuroLeague.
Η αποχώρηση της Turkish Airlines, η οποία υπήρξε ο βασικός χορηγός ονομασίας της διοργάνωσης, σηματοδοτεί μια στρατηγική κίνηση για την EuroLeague. Ο CEO της EuroLeague, Παούλιους Μοτιεγιούνας, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς την τουρκική αεροπορική εταιρεία για την πολυετή και καθοριστική προσφορά της, αναγνωρίζοντας τον ρόλο της στην εξέλιξη και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα της διοργάνωσης.
Στο πλαίσιο αυτής της μετάβασης, η EuroLeague παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο, φυσικά, δεν περιλαμβάνει πλέον την επωνυμία των τουρκικών αερογραμμών. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει την επιθυμία της να προχωρήσει αυτόνομα, ενισχύοντας το δικό της brand name και προετοιμάζοντας το έδαφος για νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν στη διεύρυνση του κοινού της και στην αύξηση της επιρροής της στον χώρο του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την αρχή μιας νέας, τολμηρής εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη διοργάνωσή της: την EuroLeague. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει την πορεία της προς ένα μέλλον με μεγαλύτερη προβολή, καινοτομία και παγκόσμια απήχηση.
Η ενοποίηση της διοργάνωσης κάτω από τη μοναδική ταυτότητα της EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της Λίγκας και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις πλατφόρμες. Παράλληλα, καθιερώνει την EuroLeague ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Έπειτα από 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης προόδου. Το νέο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από μια διευρυμένη λίστα κορυφαίων συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και τη δημιουργία καινοτόμων συνεργασιών, που στόχο έχουν να ανεβάσουν ακόμη περισσότερο το παγκόσμιο προφίλ του αθλήματος.
Η Euroleague Basketball εκφράζει την ειλικρινή της ευγνωμοσύνη προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης στήριξης. Η συνεργασία αυτή υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό, θέτοντας υψηλά στάνταρ στη συνέργεια ανάμεσα σε εμπορικούς χορηγούς και αθλητικές διοργανώσεις.
‘Σήμερα είναι ένα ορόσημο στην εξέλιξη της Λίγκας μας. Καθώς ενοποιούμαστε κάτω από το όνομα EuroLeague, δεν πρόκειται απλώς για μια αλλαγή ταυτότητας – επαναπροσδιορίζουμε τις φιλοδοξίες μας. Η ευγνωμοσύνη μας προς την Turkish Airlines είναι τεράστια· η στήριξή της συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σύγχρονης EuroLeague. Τώρα, με ένα νέο στρατηγικό όραμα και έναν συναρπαστικό οδικό χάρτη μπροστά μας, είμαστε έτοιμοι να ενισχύσουμε το παγκόσμιο αποτύπωμά μας, να εμβαθύνουμε τη σχέση μας με τους φιλάθλους και να προσφέρουμε απαράμιλλη αξία στους συλλόγους, τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές μας’, δήλωσε ο CEO της Euroleague Basketball, Παούλιους Μοτιεγιούνας.
Αυτή η πρωτοβουλία επαναπροσδιορισμού της ταυτότητας και η στρατηγική με το βλέμμα στο μέλλον αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα – με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ”.