Έντονη κριτική δέχθηκε στα κοινωνικά δίκτυα, το νέο σποτ του Υπουργείου Τουρισμού, που έχει σκοπό να προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως πολύ ερασιτεχνικό, πόσο μάλλον για να το παρουσιάσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας.

Στο σποτ φαίνεται μια τροπικής ομορφιάς παραλία από ψηλά, τραβηγμένη απλά από ένα drone καθώς ανεβαίνει, σε ένα συνεχές πλάνο. Αυτό το απλοϊκό βίντεο έρχεται να προστεθεί στην κριτική της αντιπολίτευσης για την απευθείας ανάθεση καμπάνιας με κονδύλι ύψους 32.000.000 για το σχεδιασμό και υλοποίηση από την Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με στελέχη του ΕΟΤ, του Υπουργείο Τουρισμού.

Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι παραλία είναι μαγευτική και έτσι αναζητήσαμε και βρήκαμε που βρίσκεται αυτή η πανέμορφη γωνιά της πατρίδας μας.

Εκ πρώτης όψεως μοιάζει πολύ με μια παραλία στο Μαραθωνήσι όπως κάποιοι στα social media το προσδιόρισαν. Άλλοι πάλι λόγω του ότι  η παραλία μοιάζει να είναι από τροπικό νησί μπορεί να νομίσουν ότι η λήψη είναι από το εξωτερικό. Η αλήθεια είναι ότι η ταυτότητα της εν λόγω παραλίας παραμένει επτασφράγιστο μυστικό στον ΕΟΤ και στο Υπουργείο προκειμένου να μη χαλάσει το παρθένο τοπίο στην περίπτωση που τρέξουν να το επισκεφθούν μαζικά λουόμενοι.  Όπως μάθαμε πάντως, η παραλία βρίσκεται στο όμορφο νησί της Εύβοιας, το οποίο διαθέτει πράγματι δεκάδες κρυφές και ειδυλλιακές παραλίες. Η επικρατέστερη παραλία είναι η Μεγάλη Άμμος κοντά στο Μαρμάρι που βλέπετε και στις παρακάτω φωτογραφίες.

Σύγκριση με σποτ προηγούμενων ετών

Για παράδειγμα το βραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ για το 2018, έχει πάρει 7 διεθνή βραβεία. Ο τίτλος ήταν «Greece: 365 – Day Destination», αναδείχθηκε ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες, ως η καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 και κατέλαβε την 1η θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιες ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα.

Συγκεκριμένα κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο People´s Choice Award World´s Best Tourism Film 2018» της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals). Οι δημιουργοί του βίντεο, Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας, επικεφαλής του ΕΟΤ στην Αυστρία, και Ελένη Μελίτα, έλαβαν το βραβείο για λογαριασμό του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ σε ειδική τελετή απονομής βραβείων στη Βιέννη.