Ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται ότι ρίχνει τις δυνάμεις του στο καυτό θέμα των μέσων μαζικής μεταφοράς. Ήδη κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό  ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, επισημαίνοντας ότι η παρούσα κυβέρνηση ήδη είχε ακυρώσει πριν την πανδημία διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Την ίδια στιγμή ο Νάσος Ηλιόπουλος δημοσιεύει την προσωπική του εμπειρία, ως χρήστης των μέσων μαζικής μεταφοράς και δη της γραμμής Κηφισιά-Πειραιάς, ο οποίος μοιράζεται πολύ συχνά στο Instagram τις περιπέτειες της αναμονής. Ενδεικτικά αναφέρει:

«Είναι δύσκολο να γράψεις για κάτι που είναι σύμφυτο με την καθημερινότητά σου. Χρησιμοποιώ τη γραμμή Κηφισιά-Πειραιάς από την εφηβεία μου. Με μικρά διαλείμματα. Αλλά πάντα επιστρέφω εκεί. Στην πλατφόρμα του σταθμού Κάτω Πατήσια περιμένοντας τον επόμενο συρμό. Η κατάσταση στην πυκνότητα των δρομολογίων είναι η χειρότερη που μπορώ να θυμηθώ.

Όταν στην αρχή της πανδημίας ο πρωθυπουργός, αντιγράφοντας τον Γάλλο πρόεδρο, μίλησε για πόλεμο πίστευε άραγε στην βαρύτητα της λέξης ή ήταν άλλο ένα επικοινωνιακό σχήμα; Ποια ακριβώς ήταν η προετοιμασία της κοινωνίας για να νικήσει αυτό τον πόλεμο; Ο πόλεμος όμως είναι εδώ. Και σε αυτόν τον πόλεμο πρέπει να νικήσει η ζωή.

Επίσης περιγράφει τα συναισθήματά του ως επιβάτης: «Μόλις φτάνω στην αποβάθρα και ακυρώνω το εισιτήριο κοιτώ, ενστικτωδώς, τον πίνακα δρομολογίων. Οτιδήποτε κάτω από 5 λεπτά αποτελεί πια μια τεράστια και θετική έκπληξη. Η κατάσταση στην πυκνότητα των δρομολογίων είναι η χειρότερη που μπορώ να θυμηθώ με το αποκορύφωμα να ήταν μέσα στο καλοκαίρι μέχρι και τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη. Η συχνότητα των δρομολογίων είχε φτάσει να είναι, στο καλό σενάριο, κάθε 12 λεπτά. Αυτές τις μέρες το εύρος αναμονής είναι συνήθως 7 με 10 λεπτά…

Ειδικά το πρωί υπήρχαν φορές που έχω χάσει συρμό γιατί απλά δεν μπορούσα να επιβιβαστώ. Όποιος έχει περιμένει στην πλατφόρμα των Κάτω Πατησίων ή του Αγίου Νικολάου ξέρει για ποιο πράγμα μιλάω. H κατάσταση στα μέσα μεταφοράς ναρκοθετεί, με κυβερνητική ευθύνη, τη συλλογική μας προσπάθεια για περιορισμό της πανδημίας.

Και την ίδια στιγμή, η αδιαφορία είναι εκείνη που οδηγεί στις άπειρες εργατοοώρες που χάνονται καθημερινά στις πλατφόρμες των σταθμών και συμπυκνώνει το πως πορεύτηκε η κυβέρνηση από τον Μάρτιο με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε σήμερα….».

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις