Η Ελλάδα… κάνει πρεμιέρα στο Netflix – Νέο promo βίντεο του ΕΟΤ για κρυφές γωνιές και διάσημα καρέ
Η Ελλάδα ξέρει να μαγεύει – και αυτή τη φορά έχει το Netflix στο πλευρό της.

Από την Ακρόπολη και τους Δελφούς μέχρι τις Σπέτσες και τους Παξούς, ένα νέο βίντεο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ταξιδεύει την Ελλάδα στα πέρατα του κόσμου. Το νέο οπτικοακουστικό υλικό, που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Netflix και στοχεύει να «ανεβάσει» τη χώρα ακόμη πιο ψηλά στις λίστες των κορυφαίων προορισμών.
Με όχημα τη μαγεία της κινηματογραφικής αφήγησης, το βίντεο αντλεί πλάνα από δημοφιλείς σειρές και ταινίες της πλατφόρμας, όπως το «Maestro in Blue», το «A Perfect Story», το «Beckett», το «Glass Onion: A Knives Out Mystery» και το ντοκιμαντέρ «Lighthouse Lesvos». Μοναδικά τοπία, πολιτιστικά μνημεία και αυθεντικές στιγμές ζωής «πρωταγωνιστούν» στο νέο κλιπ, που φιλοδοξεί να συστήσει την Ελλάδα ξανά ,μέσα από το βλέμμα του Netflix.
Η παραγωγή αυτή αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής συμφωνίας που υπέγραψαν ο ΕΟΤ και το Netflix τον Ιούλιο του 2024, βάζοντας γερά θεμέλια για την παγκόσμια προώθηση της Ελλάδας. Η συμφωνία προβλέπει τη στήριξη της τουριστικής βιομηχανίας, αξιοποιώντας τη δύναμη των σειρών και των ταινιών που γυρίζονται στη χώρα μας. Το βίντεο θα «παίζει» σε καμπάνιες και διεθνείς δράσεις του ΕΟΤ, προσελκύοντας επισκέπτες που θέλουν να ζήσουν από κοντά όσα βλέπουν στην οθόνη τους.
Η Ελλάδα ξέρει να μαγεύει – και αυτή τη φορά έχει το Netflix στο πλευρό της.