Η Σάρον Στόουν προκαλεί ακόμα και στα 67 - Φωτογραφήθηκε τόπλες για εξώφυλλο περιοδικού
Η 67χρονη σταρ φωτογραφήθηκε φορώντας μόνο ένα διάφανο φόρεμα, περιστοιχισμένη από άνδρες μοντέλα, ανάμεσά τους και ο πρώην της Χάλι Μπέρι, Γκαμπριέλ Ομπρί.

Η Σάρον Στόουν ξαναζωντανεύει τη θρυλική της σκηνή από το «Βασικό Ένστικτο» για το εξώφυλλο της Vogue Adria, ποζάροντας τόπλες κάτω από ένα διάφανο φόρεμα.
Η 67χρονη σταρ φωτογραφήθηκε φορώντας μόνο ένα διάφανο φόρεμα, περιστοιχισμένη από άνδρες μοντέλα, ανάμεσά τους και ο πρώην της Χάλι Μπέρι, Γκαμπριέλ Ομπρί. Στις φωτογραφίες, η Σάρον Στόουν ποζάρει με το στήθος της σε κοινή θέα, συνεχίζοντας να προκαλεί συζητήσεις όπως έκανε εδώ και δεκαετίες, ενώ πλήθος ανδρών στέκονται στα πόδια της, σαν να τη λατρεύουν.
Τα στιγμιότυπα σχολιάστηκαν έντονα στα social media, με πολλούς να κάνουν λόγο για προκλητική και τολμηρή αισθητική.
Αυτοπεποίθηση και προηγούμενες αποκαλύψεις
Η Στόουν εκπέμπει αυτοπεποίθηση στην εν λόγω φωτογράφιση, επιδεικνύοντας το μπούστο της. Αυτή η εμφάνιση έρχεται λίγο καιρό αφότου η ηθοποιός είχε αποκαλύψει ότι ένας χειρουργός της αύξησε το μέγεθος του στήθους της χωρίς τη συγκατάθεσή της.
Σε άλλο στιγμιότυπο που δημοσιεύτηκε, η Σάρον Στόουν εμφανίζεται να κάθεται ανάμεσα σε δεκάδες άνδρες, με τα πόδια της ελαφρώς ανοιχτά, σαν τη διάσημη σκηνή με το σταυροπόδι στο «Βασικό Ένστικτο».
Πέρυσι, η Στόουν είχε επίσης προκαλέσει αίσθηση δηλώνοντας ότι η εμβληματική και αμφιλεγόμενη σκηνή ανάκρισης από το «Βασικό Ένστικτο» φαντάζει πλέον «πολύ συνηθισμένη» σε σύγκριση με τις σημερινές, πιο τολμηρές ταινίες.
Αιχμηρά σχόλια για τον σύγχρονο κινηματογράφο
Πέρυσι η ηθοποιός είχε δηλώσει πως η περίφημη σκηνή ανάκρισης από το «Βασικό Ένστικτο» θεωρείται πλέον «ήπια» σε σύγκριση με τις σημερινές κινηματογραφικές προσεγγίσεις.
«Πιστεύω ότι τώρα που οι γυναίκες γράφουν, σκηνοθετούν, παράγουν, κινηματογραφούν και αποτελούν ολοένα και περισσότερο μέρος της κινηματογραφικής παραγωγής, οι ταινίες έχουν λιγότερο να κάνουν με άνδρες που γράφουν ταινίες για τις φαντασιώσεις τους. Και οι ηθοποιοί καλούνται λιγότερο να απεικονίσουν την ανδρική φαντασίωση και στη συνέχεια οι κριτικοί καλούνται λιγότερο να μας πουν αν εκπληρώσαμε την ανδρική φαντασίωση ή όχι» , είχε πει χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενη στην εξέλιξη του κινηματογραφικού τοπίου τα τελευταία 30 χρόνια, δήλωσε: «Τα στούντιο έπαψαν να επενδύουν σε ποικιλία έργων και κατασκευάζουν υπερπαραγωγές των 200 εκατομμυρίων. Οι επιλογές μειώθηκαν, όμως οι πλατφόρμες streaming φέρνουν μια νέα δυναμική. Δεν το θεωρώ απαραίτητα κακό».