Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Τέλος στο πάρτι των φθηνών δεμάτων: Οι ευρωβουλευτές ανοίγουν σήμερα τον «φάκελο» Shein και Temu

Η ΕΕ βάζει τέλος στις αφορολόγητες εισαγωγές από Κίνα, καταργεί την εξαίρεση των 150€ και φέρνει τέλος 2€ σε κάθε μικρό δέμα. SHEIN και Temu μπαίνουν στο στόχαστρο της Ολομέλειας στο Στρασβούργο.

Τέλος στο πάρτι των φθηνών δεμάτων: Οι ευρωβουλευτές ανοίγουν σήμερα τον «φάκελο» Shein και Temu

Shein, Temu: Στο Στρασβούργο η μεγάλη «μάχη» - Οριστικές αποφάσεις για το τέλος των 2€ στα δέματα

Αύριο το Ευρωκοινοβούλιο ψηφίζει το πιο σκληρό πλαίσιο απέναντι σε Shein, Temu και AliExpress, βάζοντας τέλος στα «αόρατα» πακέτα και ανοίγοντας τον δρόμο για δασμούς, αυστηρούς ελέγχους και πραγματικό ανταγωνισμό υπέρ των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων.

Shein, Temu: Στο Στρασβούργο η μεγάλη «μάχη» - Οριστικές αποφάσεις για το τέλος των 2€ στα δέματα

Shein -Temu: Οι δύο «γίγαντες» που τρομάζουν την Ευρώπη και ένας εμπορικός πόλεμος που μόλις ξεκινά

Αν και η επιβολή δασμών αποτελεί κρίσιμη προσπάθεια για να περιοριστεί το καθεστώς ανεξέλεγκτης δράσης που απολάμβαναν μέχρι σήμερα, οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι δεν αρκεί για να εξαφανίσει την επιρροή των SHEIN και Temu στην ευρωπαϊκή αγορά.

Shein -Temu: Οι δύο «γίγαντες» που τρομάζουν την Ευρώπη και ένας εμπορικός πόλεμος που μόλις ξεκινά

Shein-Temu στο καναβάτσο: Γιατί η Ευρώπη πατάει φρένο στη φθηνή καταιγίδα πακέτων

Η ΕΕ αλλάζει ριζικά το e-commerce: δασμοί ακόμη και στα μικροπακέτα κάτω των 150€, βάζοντας τέλος στην αφορολόγητη πλημμύρα κινεζικών αποστολών που κατέκλυζαν την ευρωπαϊκή αγορά.

Shein-Temu στο καναβάτσο: Γιατί η Ευρώπη πατάει φρένο στη φθηνή καταιγίδα πακέτων

Στο μικροσκόπιο του Eurogroup Shein και Temu - Η Ευρώπη αποφασίζει για τα φθηνά δέματα από Κίνα

Οι Βρυξέλλες ετοιμάζονται για ένα διήμερο οικονομικών ισορροπιών και φορολογικών αποφάσεων που μπορεί να επηρεάσουν από τις διεθνείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου έως το πορτοφόλι του Έλληνα καταναλωτή.

Στο μικροσκόπιο του Eurogroup Shein και Temu - Η Ευρώπη αποφασίζει για τα φθηνά δέματα από Κίνα

Singles Day: Η νέα «γιορτή» των εκπτώσεων που κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη – και στην Ελλάδα

Από φοιτητική πλάκα στην Κίνα, σε εμπορικό γεγονός δισεκατομμυρίων: το Singles’ Day (11.11) αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών και εισβάλλει δυναμικά και στην ελληνική αγορά.

Singles Day: Η νέα «γιορτή» των εκπτώσεων που κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη – και στην Ελλάδα

Το κινητό σου σε παρακολουθεί – Ειδικός αποκαλύπτει στο Flash.gr πώς σε «διαβάζουν» οι αλγόριθμοι

Το κινητό σου και ο υπολογιστής σου ξέρουν περισσότερα απ’ όσα νομίζεις. Ειδικός αποκαλύπτει στο Flash.gr πώς οι αλγόριθμοι καταγράφουν κινήσεις, φωνές και συνήθειες, δημιουργώντας το προφίλ σου online.

Το κινητό σου σε παρακολουθεί – Ειδικός αποκαλύπτει στο Flash.gr πώς σε «διαβάζουν» οι αλγόριθμοι

Shein, Temu και οι αλγόριθμοι που σε «πείθουν» να αγοράζεις – Η τεχνολογία πίσω από τον εθισμό

Οι Shein και Temu αλλάζουν τη μόδα και την ψυχολογία του καταναλωτή. Αλγόριθμοι, δεδομένα και «dark patterns» δημιουργούν έναν εθιστικό κύκλο κατανάλωσης που δεν τελειώνει ποτέ.

Shein, Temu και οι αλγόριθμοι που σε «πείθουν» να αγοράζεις – Η τεχνολογία πίσω από τον εθισμό

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Το προϊόν που αγοράζουν περισσότερο οι Έλληνες και εξοργίζει τo delivery

Παρότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κινούνται στο 3% στην Ελλάδα, υπάρχουν προϊόντα που έχουν διπλάσιο ποσοστό. Κατά κανόνα είναι αυτά που οι καταναλωτές δεν θέλουν ή δεν μπορούν να μεταφέρουν οι ίδιοι στον χώρο τους.

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Το προϊόν που αγοράζουν περισσότερο οι Έλληνες και εξοργίζει τo delivery

Temu: Πώς μια εταιρεία με 8 υπαλλήλους έκανε εκατομμύρια στην Ευρώπη και πλήρωσε ελάχιστο φόρο

Η κινεζική πλατφόρμα που έχει κατακτήσει την Ευρώπη με τις εξευτελιστικές τιμές της, βρέθηκε στο στόχαστρο αποκαλύψεων για τον τρόπο που φορολογείται – ή μάλλον δεν φορολογείται – στην ΕΕ.

Temu: Πώς μια εταιρεία με 8 υπαλλήλους έκανε εκατομμύρια στην Ευρώπη και πλήρωσε ελάχιστο φόρο

Κυρίαρχες οι ψηφιακές πληρωμές στην Ελλάδα, με το 97% των χρηστών να αγοράζει online

Η συνολική αξία των ηλεκτρονικών δαπανών εκτιμάται για το 2024 σε 29,4 δισ. Ευρώ εκ των οποίων 9,1 δισ. αφορούν ταξίδια και διαμονή, 6,5 δισ. υπηρεσίες, 5,6 δισ. μόδα και ένδυση, 5,1 δισ. οικιακά είδη και 3,1 δισ. προϊόντα καθημερινής χρήσης.

Κυρίαρχες οι ψηφιακές πληρωμές στην Ελλάδα, με το 97% των χρηστών να αγοράζει online