Λεκλέρ & Χάμιλτον τρελαίνονται με την F80 – το νέο supercar των 3 εκατομμυρίων ευρώ
Χάμιλτον και Λεκλέρ οδηγούν το νέο F80 της Ferrari στο Φιοράνο και δηλώνουν: «Το πιο γρήγορο που έχουμε οδηγήσει ποτέ!»
Δεν ήταν μια συνηθισμένη μέρα στην πίστα του Φιοράνο. Ούτε χρονόμετρα, ούτε τηλεμετρία, ούτε βαθμοί. Ήταν απλώς δύο από τους κορυφαίους οδηγούς της Formula 1, ο Λούις Χάμιλτον και ο Σαρλ Λεκλέρ, που βρέθηκαν στην "πίσω αυλή" της Ferrari για να απολαύσουν μία δυναμική... ανάπαυλα πίσω από το τιμόνι του νέου υπεραυτοκινήτου της μάρκας: Της F80.

Η F80 είναι το νέο κορυφαίο μοντέλο της Ferrari, με 1200 ίππους συνολικά, συνδυάζοντας ένα twin-turbo V6 κινητήρα (900 ίπποι) με δύο ηλεκτρικά μοτέρ εμπρός (300 ίπποι). Χάρη σε αυτόν τον υβριδικό συνδυασμό και το σύστημα τετρακίνησης, επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,1 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,75 δευτερόλεπτα. Με λίγα λόγια: πιο γρήγορο και από μονοθέσιο F1 σε ευθεία!
Οδηγώντας στα όρια, με... χαμόγελα
Ο Λεκλέρ ήταν ο πρώτος που έπιασε το τιμόνι. Οδήγησε τον Χάμιλτον σε μια πρώτη επαφή με το νέο supercar, λέγοντας με χαμόγελο: «Δεν το πίεσα ακόμα, σε περίμενα». Ο Χάμιλτον, καθισμένος στη θέση του συνοδηγού, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του όταν το F80 άρχισε να ξεδιπλώνει τις δυνατότητές του: «Οκέι, πρέπει να παραγγείλω ένα τέτοιο! Είναι απίστευτο στην οδήγηση!».
Όταν ήρθε η ώρα να αλλάξουν θέσεις, ο Λεκλέρ –όπως κάθε πιλότος F1– είπε γελώντας: «Μισώ να είμαι συνοδηγός». Και δικαιολογημένα. Ο Χάμιλτον πήρε αμέσως φόρα, αξιοποιώντας το χαμηλό κέντρο βάρους, την ενεργή ανάρτηση και την εξαιρετική ισορροπία του F80. «Είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου που έχω μπει ποτέ», δήλωσε.

Ο Λεκλέρ δυσκολεύτηκε να κρύψει την ταραχή του, αστειευόμενος στο τέλος: «Πονάει το κεφάλι μου! Εγώ ήμουν ευγενικός στην αρχή, αλλά αυτός πήγε φουλ γκάζι!».
Μια Ferrari άλλου επιπέδου
Πέρα από την ταχύτητα, οι οδηγοί εστίασαν στην εμπειρία οδήγησης. Ο ήχος του V6 στους 9000 σ.α.λ. άφησε έκπληκτο τον Χάμιλτον, που αρχικά τον χαρακτήρισε “αρκετά καλό”, αλλά στο τέλος άλλαξε γνώμη: «Ακούγεται εκπληκτικά, για να μην πω... τρελά!». Η απόκριση του τιμονιού, η αίσθηση από τα φρένα carbon-ceramic της CCM-R και η ισορροπία του αυτοκινήτου τους εντυπωσίασαν. Ο Λεκλέρ είπε χαρακτηριστικά: «Είναι μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά νιώθεις ότι είναι ελαφρύ – το τιμόνι είναι απίστευτο. Νομίζω είναι το πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει».
Τεχνολογία από την πίστα, σε συσκευασία δρόμου
Η Ferrari F80 είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική 499P, με την οποία η μάρκα κατέκτησε το Le Mans. Είναι περιορισμένης παραγωγής – θα κατασκευαστούν μόλις 799 μονάδες, με κόστος που ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια ευρώ. Προορίζεται για συλλέκτες και λάτρεις της απόλυτης οδήγησης.
Πριν χωριστούν, οι δύο οδηγοί αντάλλαξαν ατάκες: «Τι χρώμα θα το πάρεις;» ρώτησε ο Χάμιλτον. «Ολόμαυρο – όπως όλες οι Ferrari μου», απάντησε ο Μονεγάσκος.
Μπορεί να μην... μέτρησαν χρόνους στο Φιοράνο εκείνη την ημέρα, αλλά οι εντυπώσεις μιλούν από μόνες τους: Η F80 δεν είναι απλώς άλλο ένα supercar. Είναι ένας δρόμος προς το μέλλον – και όπως είπε ο Χάμιλτον: «Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι παρόμοιο. Είναι σε άλλο επίπεδο!»