Εφιάλτης: Ferrari γίνεται στάχτη μία ώρα μετά την παράδοσή στον ιδιοκτήτη της
Το όνειρο έσβησε στις φλόγες. Η Ferrari που περίμενε 10 χρόνια καταστράφηκε μία ώρα μετά την αγορά της.

Ένας Ιάπωνας μουσικός παραγωγός έζησε τον απόλυτο εφιάλτη. Ύστερα από δέκα ολόκληρα χρόνια οικονομίας και προσμονής, είδε το όνειρό του να καταστρέφεται – κυριολεκτικά – μέσα σε μία ώρα. Η Ferrari 458 Spider που μόλις είχε παραλάβει, τυλίχθηκε στις φλόγες στον αυτοκινητόδρομο Shuto του Τόκιο, αφήνοντάς τον με στάχτες αντί για αναμνήσεις.
Ο ιδιοκτήτης του οχήματος, ο 33χρονος Honkon, δημοσίευσε εικόνες της καταστροφής του αυτοκινήτου στο X (πρώην Twitter), γράφοντας: «Η Ferrari μου έγινε στάχτη μία ώρα μετά την παράδοση. Μάλλον είμαι ο μόνος στην Ιαπωνία που είχε τόσο κακή τύχη...»
Η φωτιά, σύμφωνα με το Yahoo Japan, δεν προήλθε από σύγκρουση. Ο Honkon οδηγούσε κανονικά όταν αντιλήφθηκε τις φλόγες, σταμάτησε αμέσως και πρόλαβε να βγει από το όχημα χωρίς να τραυματιστεί. Η φωτιά έσβησε με την βοήθεια της πυροσβεστικής μετά από περίπου 20 λεπτά – αρκετά για να αφήσει ανέπαφο μόνο τον εμπρός προφυλακτήρα και ένα μικρό κομμάτι από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η 458 ήταν μοντέλο Spider (παραγωγής μετά τον Ιούλιο του 2010) άρα δεν εντάσσεται στην παλαιότερη ανάκληση της Ferrari για τα μοντέλα 458 Coupé που είχαν πρόβλημα με την κόλλα στους θόλους των τροχών. Παρόλα αυτά, η αιτία της φωτιάς παραμένει άγνωστη και ερευνάται ακόμα από τη Μητροπολιτική Αστυνομία του Τόκιο.
Μία Ferrari 458 Spider είναι ένα αυτοκίνητο (ίσως και κάτι παραπάνω) που πολλοί ονειρεύονται και λίγοι αποκτούν. Φυσικά ακόμα λιγότεροι βιώνουν τέτοια τραγική μοίρα λίγες μόνο στιγμές μετά την παράδοσή της, η οποία είναι εκπλήρωση ενός ονείρου ζωής.
Το μόνο παρήγορο είναι πως ο Honkon δεν τραυματίστηκε. Έτσι το μόνο που μπορεί να ελπίζει είναι πως η ασφαλιστική του θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα το αποζημιώσει με όλο το ποσόν της αξίας του αυτοκινήτου. Αν μάλιστα φερθούν έξυπνα και όχι με «τσιγκουνιές», θα το εκμεταλλευτούν διαφημιστικά μέσω των social media. Ευχόμαστε στον Honkon να βρεθεί ξανά πίσω από το τιμόνι μίας Ferrari — αυτή τη φορά, για περισσότερο από μία ώρα.