ΙΕΛΚΑ: 4 στους 10 αγοράζουν μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη με αργά και σταθερά βήματα φαίνεται ότι μετατρέπεται σε ψηφιακό βοηθό αγορών για τους Έλληνες καταναλωτές.
Η τεχνητή νοημοσύνη με αργά και σταθερά βήματα φαίνεται ότι μετατρέπεται σε ψηφιακό βοηθό αγορών για τους Έλληνες καταναλωτές.
Οι πωλήσεις των ελληνικών σούπερ μάρκετ άγγιξαν τα 13,06 δισ. € το 2024 (+4,38%). Παρά την ανάπτυξη, το αυξημένο λειτουργικό κόστος, η υποχώρηση EBIT και οι πιέσεις στα περιθώρια κέρδους κρατούν τη μάχη της αποδοτικότητας στο επίκεντρο.
Η Cyber Monday κορυφώνει τις online εκπτώσεις στην Ελλάδα με προσφορές σε τεχνολογία, οικιακά gadgets και ψηφιακές υπηρεσίες. Ευκαιρίες «με ένα κλικ», αλλά και κίνδυνοι παραπλάνησης.
Οι πληρωμές γίνονται πιο απλές – αλλά η αγορά μπαίνει σε στενό ψηφιακό «κορσέ». Και από σήμερα, ό,τι πληρώνεται ηλεκτρονικά, καταγράφεται ζωντανά. Όποιος δεν προσαρμοστεί… το ταμείο γράφει πρόστιμο.
Τι σημαίνει πρακτικά η ανακοίνωση της ΑΑΔΕ για την υποχρεωτική αποδοχή πληρωμών μέσω IRIS στις λιανικές συναλλαγές
Το Black Friday άναψε την αγορά με εκπτώσεις έως 70%, οι καταναλωτές κυνηγούν δώρα Χριστουγέννων με το χέρι στην τσέπη και το μάτι στην ασφάλεια, ενώ η σκυτάλη περνά στη Cyber Monday. Τα καταστήματα ανοικτά και την Κυριακή για έξτρα κύμα αγοραστικής μάχης
Από την 1η Δεκεμβρίου τα σούπερ μάρκετ περνούν υποχρεωτικά στο IRIS, με κάθε συναλλαγή να καταγράφεται σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές αποκτούν ταχύτητα, ενώ οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν με βαριά πρόστιμα αν δεν προλάβουν.
Ήταν οραματιστής και συνδετικός κρίκος μιας επιχειρηματικής δυναστείας που άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα στη φαρμακοβιομηχανία και το οργανωμένο εμπόριο. Ο Πάνος Μαρινόπουλος έζησε και το μεγαλείο και την πτώση.
Η New Bond Street αναδείχθηκε ο ακριβότερος εμπορικός δρόμος στον κόσμο, ενώ η Αθήνα κερδίζει έδαφος με την Ερμού να διατηρεί θέση στη διεθνή δεκάδα των πιο δυναμικών αγορών λιανικής.
Επιβλήθηκαν «καμπάνες» σε 38 περιπτώσεις από 500 ευρώ έως και 3.000 ευρώ για την εφαρμογή των κανόνων ρύθμισης της αγοράς προϊόντων.
Ποιες ηλικίες περιμένουν με μεγαλύτερο ενθουσιασμό και ποια προϊόντα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων.
Από φοιτητική πλάκα στην Κίνα, σε εμπορικό γεγονός δισεκατομμυρίων: το Singles’ Day (11.11) αλλάζει τις συνήθειες των καταναλωτών και εισβάλλει δυναμικά και στην ελληνική αγορά.
Από τις «μαύρες» τιμές στην ελπίδα για «άσπρη μέρα» – Οι προσδοκίες, οι παγίδες και ο ψηφιακός πυρετός των εκπτώσεων
Από ένα πείραμα στα εργαστήρια της DuPont γεννήθηκε το νήμα που έντυσε ολόκληρες εποχές.
Το Attica, το «πετράδι του στέμματος» του ομίλου Ideal έχει καταφέρει να είναι το πλέον αποτελεσματικό πολυκατάστημα στην Ευρώπη αφήνοντας πίσω του παγκοσμίως γνωστά και καταξιωμένα σήματα όπως Harrods, KaDeWe και Selfridges.
Οι βασικοί αιμοδότες της ελληνικής απασχόλησης και οι κλάδοι με την μεγαλύτερη συγκέντρωση εργαζόμενων
Ο υπουργός Ανάπτυξης προανήγγειλε έναν ενιαίο κώδικα εμπορικών συναλλαγών, ώστε να εξαλειφθούν οι αλληλοκαλύψεις στη νομοθεσία
Συνεχίζουν 4 στους 10 εμπόρους τις προσφορές και τις χαμηλές τιμές για να τονώσουν τις εισπράξεις και να προσελκύσουν πελάτες.
Τρεις στις 4 επιχειρήσεις (74%) σημειώνει πως το λειτουργικό της κόστος έχει διογκωθεί περισσότερο από 10% από τις αρχές του έτους έως σήμερα.
Καθοριστικά για αυτή την αύξηση είναι τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα που αποτελούν το 70% των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου και αναπτύσσονται κατά 6,5%.