Έχουν υπάρξει αρκετές φορές που έχεις μπει στο γυμναστήριο γεμάτη όρεξη για γυμναστική και δεν γνωρίζεις πώς να ξεκινήσεις την προπόνησή σου. Αυτός είναι ένας οδηγός που θα σε βοηθήσει να διαλέξεις ποιο εκ των τριών βασικών μηχανημάτων που συνήθως συναντάς στο γυμναστήριο – στατικό ποδήλατο, διάδρομος και ελλειπτικό – σου ταιριάζει καλύτερα βάσει των αναγκών σου.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Αρχικά, είναι το όργανο, το οποίο έχει τις λιγότερες επιβαρύνσεις όσον αφορά τις αρθρώσεις σου. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει ο παράγοντας του σωματικού σου βάρους, καθώς είσαι σε καθιστή θέση. Η χρησιμοποίηση, όμως, του ποδηλάτου κρύβει έναν σοβαρό κίνδυνο.

Για να αποφύγεις τραυματισμούς στα γόνατα, ρύθμισε τη σέλα στο σωστό ύψος έτσι ώστε τα γόνατά σου να έρχονται σχεδόν σε πλήρη έκταση και το φορτίο της άσκησης να μεταφέρεται στου μύες των κάτω άκρων

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις