Tην καλλιτεχνική του συνάντηση με την Καίτη Γαρμπή στο «Άλσος» προμόταρε με ένα επικό βίντεο ο Φοίβος Δεληβοριάς.

Στο βίντεο που ανάρτησε στη σελίδα του στο Facebook φαίνεται στα πρώτα πλάνα η τραγουδίστρια να περπατά αμέριμνη με τον οικοδεσπότη της παράστασης μέχρι που ένας θαυμαστής της τους τρομάζει και τους σταματά. Τον φανατικό θαυμαστή υποδύεται ο Θανάσης Αλευράς, ο οποίος κυκλοφορεί κουβαλώντας φωτογραφίες και εξώφυλλά από τους δίσκους της Γαρμπή. Με κυπριακή προφορά δείχνει ότι σοκάρεται που είδε μπροστά του το είδωλο του.

Στη συζήτηση τους η Γαρμπή του παρουσιάζει τον Φοίβο. Και τότε δημιουργείται η απόλυτη σύγχηση. Ο θαυμαστής αντιλαμβάνεται ως Φοίβο, τον συνθέτη που έχει γράψει δεκάδες επιτυχίες στην τραγουδίστρια. Η Γαρμπή όμως προφανώς εννοούσε ότι δίπλα της είναι ο Φοίβος Δεληβοριάς, που θα την φιλοξενήσει στην παράσταση του.

Η Καίτη Γαρμπή ήταν προγραμματισμένο να εμφανιστεί στην Ταράτσα του Φοίβου μαζί με τον Δημήτρη Μέντζελο την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου. Σήμερα το απόγευμα, ωστόσο ανακοινώθηκαν από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά νέα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού, τα οποία επηρεάζουν την πραγματοποίηση της παράστασης. Πιο συγκεκριμένα μεταξύ αυτών είναι η αναστολή όλων υπαίθριων θεατρικών παραστάσεων.

Ο Φοίβος Δεληβοριάς την Κυριακή είχε εκφράσει την απορία του για τα μέτρα που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή και αφορούσαν την αναστολή μόνο των μουσικών παραστάσεων.

Η ανάρτηση του

«Δεν είναι όμως σουρεαλιστικό, στον ίδιο χώρο, με τα ίδια αυστηρά μέτρα, την ίδια θερμομέτρηση, τα ίδια καθίσματα που πιάνουν το 60% του χώρου να μην μπορεί να γίνει η συναυλία του Maraveyas, μόνο και μόνο επειδή είναι…συναυλία; Αν δει, μάλιστα, κανείς, τι συμβαίνει με καζίνα, ναούς, ΜΜΜ κλπ. το τοπίο φεύγει από τον πρώιμο σουρεαλισμό και οδηγείται στο ύστερο θέατρο του Ιονέσκο.

Νομίζω πως οι μόνες σοβαρές επιλογές που έχουν οι ιθύνοντες είναι δύο: είτε τα σταματάει όλα κανείς για κάποιο διάστημα, θεσπίζοντας όμως μια γενναία επιδοματική πολιτική για όλους τους εργαζομένους των κλάδων που πλήττονται, είτε αφήνει όλες τις εκδηλώσεις να λειτουργήσουν με αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο και ελέγχους. Εννοείται πως κι εγώ και όλοι οι συνάδελφοί μου στηρίζουμε τη δεύτερη λύση. Στο Άλσος προσπαθήσαμε να γίνουμε κι ένα υπόδειγμα σοβαρής λειτουργίας, κάναμε ό,τι περνούσε απ’ το χέρι μας για να αποδείξουμε πως όλα μπορούν να λειτουργήσουν σ’ αυτή τη δύσκολη εποχή, όταν υπάρχει μεράκι και υπευθυνότητα.

Έστω και τελευταία στιγμή λοιπόν, προτρέπουμε τα αρμόδια Υπουργεία να ακούσουν υπεύθυνα τις λύσεις που τους προτείνουν τα σωματεία τόσο για τη δύσκολη καλοκαιρινή σεζόν που τελειώνει, όσο και για τον ακόμη πιο δύσκολο χειμώνα που έρχεται. Υπάρχει ακόμα χρόνος να σωθούμε.

Αλλιώς, η καλύτερη λύση για τον φίλο μου τον Κωστή και όλους όσους θα εργάζονταν στη συναυλία του, θα είναι να παίξουν κανονικά στο Άλσος, ονομάζοντας απλώς την παράστασή τους «Άμλετ». Και η μοναδική λύση για τους υπόλοιπους στον κλάδο της μουσικής, θα είναι η αποστήθιση του «Να ζει κανείς ή να μη ζει», με επίγνωση του γεγονότος πως αν συνεχιστεί αυτή η άνωθεν ανευθυνότητα, η απάντηση στο δίλημμα θα είναι αναγκαστικά το «να μη ζει»