Τα σούπερ μάρκετ αλλάζουν την εμπειρία των αγορών με επενδύσεις και «έξυπνα» ράφια
Επενδυτική έκρηξη στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίων. Τι σχεδιάζουν οι «μεγάλοι» της αγοράς.
Επενδυτική έκρηξη στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίων. Τι σχεδιάζουν οι «μεγάλοι» της αγοράς.
Οι πωλήσεις των ελληνικών σούπερ μάρκετ άγγιξαν τα 13,06 δισ. € το 2024 (+4,38%). Παρά την ανάπτυξη, το αυξημένο λειτουργικό κόστος, η υποχώρηση EBIT και οι πιέσεις στα περιθώρια κέρδους κρατούν τη μάχη της αποδοτικότητας στο επίκεντρο.
Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ και την δημιουργία 47 νέων θέσεων εργασίας στην τοπική κοινωνία
Με την κορυφαία διάκριση και 23 ακόμα βραβεία στα Energy Efficiency Awards 2025, η METRO επιβεβαιώνει τη σταθερή της πορεία προς ένα βιώσιμο μέλλον.
Ξεκίνησε εδώ και μερικές εβδομάδες η τοποθέτηση self scanning ταμείων σε μικρό αριθμό καταστημάτων της Σκλαβενίτης. Ο τετραπλός λόγος που οδηγεί και τις εταιρείες που ήταν αρνητικές να υιοθετήσουν την νέα τεχνολογία.
Για πρώτη φορά και λίγο πριν συμπληρώσει τα 50 χρόνια ιστορίας της η ελληνική εταιρεία έλαβε τη διεθνή πιστοποίηση «Top Employer».
Oι συγκεκριμένες διακρίσεις αποτελούν μία σημαντική αναγνώριση της στρατηγικής της METRO για μια ανθρώπινη και ουσιαστική Εσωτερική Επικοινωνία που αγκαλιάζει και ενώνει κάθε έναν από τους 11.000 εργαζομένους, σε κάθε σημείο της Ελλάδας.
Η ενέργεια του διαγωνισμού διήρκησε δύο εβδομάδες και ήταν γεμάτη εκπλήξεις, καθημερινές κληρώσεις και super δώρα.
Με επέκταση στα τουριστικά νησιά αρχής γενομένης από την Μύκονο αλλά και δυναμική διείσδυση στην αγορά της Θεσσαλονίκης ο όμιλος Metro καθιστά τα MyMarket Local ισχυρό παίκτη στο franchise των σούπερ μάρκετ.
Στο πλαίσιο του προγράμματος ενισχύθηκαν με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης φορείς παιδικής προστασίας σε όλη την Ελλάδα.
Στο φετινό Πάσχα, μέσα από τη δράση Εταιρικής Υπευθυνότητας, τα My market συμβάλλουν ουσιαστικά στην καθημερινότητα περισσότερων από 170 παιδιών και οικογενειών σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας τα γεύματά τους για έναν ολόκληρο μήνα.
Οι βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη δέσμευση των My market στην καινοτομία πρωτοποριακών καμπανιών που αξιοποιούν τη δύναμη των influencers, ενισχύοντας τη σύνδεση με το κοινό και αναδεικνύοντας παράλληλα τις αξίες της εταιρείας.
Η αποχώρηση του Κώστα Αντιμησάρη από την θέση του COO του ομίλου METRO φέρνει μία σειρά από ανακατατάξεις στον όμιλο χονδρικού και λιανικού εμπορίου.
Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις αποδεικνύουν για μία ακόμη φορά ότι και οι δύο αλυσίδες δεν σταματούν να καινοτομούν έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο των προσπαθειών τους.
Η κίνηση της Lidl να μειώσει την τιμή στο φρέσκο γάλα ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά του ανταγωνισμού στην αγορά των σούπερ μάρκετ.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Πράξεις Ευθύνης», 50 μέλη της #teammetro ξεδίπλωσαν το μαγειρικό τους ταλέντο και ένωσαν τη θετική ενέργεια και τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν «Γεύματα Προσφοράς» σε όσους έχουν ανάγκη.
Αθροιστικά οι δέκα μεγαλύτεροι όμιλοι και εταιρείες παρουσίασαν το 2023 αυξημένα κέρδη, επανερχόμενες στα επίπεδα του 2021.
Η επικύρωση του Σχεδίου Μείωσης Εκπομπών, σε συνδυασμό με την επαλήθευση της ετήσιας Έκθεσης Ανθρακικού Αποτυπώματός με βάση το πρότυπο ISO 14064-1, επιβεβαιώνει την αφοσίωση της εταιρείας στη βιώσιμη ανάπτυξη, την αειφορία και την Εταιρική Υπευθυνότητα.
Ένα χρόνο μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία, η εταιρεία στηρίζει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.