Νίκος Λαβίδας - ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς οι καθημερινές ανάγκες διαμορφώνουν έξυπνες λύσεις στο λιανεμπόριο
Κόστος, Τεχνητή Νοημοσύνη και έξυπνες λύσεις βιωσιμότητας στο επίκεντρο των θέσεων του Νίκου Λαβίδα στο συνέδριο ΙΕΛΚΑ.
Κόστος, Τεχνητή Νοημοσύνη και έξυπνες λύσεις βιωσιμότητας στο επίκεντρο των θέσεων του Νίκου Λαβίδα στο συνέδριο ΙΕΛΚΑ.
Η στρατηγική ανάπτυξης της ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2025 περιλαμβάνει τη δημιουργία 50 νέων καταστημάτων franchise ακολουθώντας τη δυναμική του κλάδου και ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες των καταναλωτών.
Το 2023, οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθαν στο 1,97 δις ευρώ στα ίδια επίπεδα με το 2022 ενώ τα Λειτουργικά Κέρδη ανήλθαν στα 6,5 εκατ. ευρώ από 20 εκατ. το 2022, μείωση η οποία οφείλεται σε λογιστικές και λοιπές έκτακτες μη λειτουργικές δαπάνες.