«Ο γιατρός»: Η συγκλονιστική ερμηνεία του Τάσου Χαλκιά “μάγεψε” το Twitter
Το τρίτο ραντεβού των τηλεθεατών με τον «Γιατρό» του Alpha, με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη ήρθε την Τρίτη το βράδυ και καθήλωσε τόσο με τις εξελίξεις στη ζωή του Ανδρέα Βρεττού, όσο και με τη συγκλονιστική ερμηνεία του Τάσου Χαλκιά ο ο οποίος υποδύθηκε έναν ασθενή.
Ο κύριος Βίκτωρας, λοιπόν, ήταν ο ασθενής που μας απασχόλησε στο χθεσινό επεισόδιο και έκλεψε την καρδιά τον τηλεθεατών. Η σκηνή που εκείνος “έφυγε” κυριολεκτικά στην αγκαλιά της συζύγου (Ζωή Ρηγοπούλου) συγκίνησε πάρα πολύ τους χρήστες του twitter οι οποίοι “αποχαιρέτησαν” τον ήρωα με το δικό τους τρόπο, ενώ παράλληλα “υποκλίθηκαν” στην ερμηνεία τόσο του Τάσου Χαλκιά όσο και της Ζωής Ρηγοπούλου.
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΡΕ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΑ;; 🙁 #ogiatros
Zωη Ρηγοπουλου, Τασο Χαλκια σας ευχαριστουμε αλλα ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ που μας κανατε, τι σκηναρα ηταν αυτη;;; pic.twitter.com/HNLEOCvPgO
— 😈Շђคภáรเ๓ค➕😇คງຖá: The 📺+🎶 Encyclopedia (@thanasima_agna) October 3, 2023
Μας τσακίσατε!#OGiatros pic.twitter.com/ZPm3exiZSX
— Νίκος Καρράς (@nikoskarras1998) October 3, 2023
Όσο για τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη για ακόμη φορά ήταν καθηλωτικός. Το κοινό έχει αγκαλιάσει αυτόν τον χαρακτήρα που δίνει μάχη ανάμεσα στο παρελθόν και παρόν.