Ο τρίτος παίκτης - έκπληξη - στην ελληνική αγορά τηλεόρασης μετά από Samsung και LG
Το ότι οι Κορεάτες έχουν πάρει κεφάλι στην αγορά των συσκευών τηλεοράσεων είναι γνωστό. Και όταν λέμε κεφάλι μιλάμε για ποσοστά (αθροιστικά Samsung και LG) που θα ζήλευε Κομμουνιστικό Κόμμα σε χώρα της Ανατολικής Ευρώπης πριν από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου. Αναλόγως την χώρα κινούνται από 50% έως και πάνω από 70%.
Σε ότι αφορά την χώρα μας η στήλη έμαθε ότι το 2024 έκλεισε με πρωτιά της Samsung με μερίδιο, σε αξία, της τάξης του 38% με την LG να ακολουθεί στο 26% (64% και οι δύο μαζί). Φυσικά όταν μιλάμε για ακριβές τηλεοράσεις και μεγάλες ίντσες οι δύο Κορεάτες μπορεί να ξεπερνούν και το 90% με την πρωτιά να εναλλάσσεται μεταξύ τους αναλόγως την κατηγορία, την τεχνολογία και τις ίντσες.
Για όσους θέλουν να ποντάρουν ότι στην τρίτη θέση βρίσκεται η Sony ή κάποια άλλη γνωστή μάρκα καλό να κρατήσουν τις μάρκες τους. Οι Ιάπωνες που κάποτε κυριαρχούσαν στην αγορά (μαζί με την Panasonic) έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από τον χάρτη και οι Κινέζοι προελαύνουν αργά αλλά σταθερά. Πλέον μετά τους Κορεάτες σε ότι αφορά τα μερίδια σε αξία στην ελληνική αγορά βρίσκεται η TCL με μερίδιο που κινείται μεταξύ 7-8% και συνεχώς ανοδική τάση. Είναι και η μόνη η οποία έχει ξεχωρίσει από τον πήχη του 5% όπου συνωστίζονται αρκετά σήματα με το πιο ενδιαφέρον να είναι το TurboX του Πλαισίου.
Πληροφορίες μας, θέλουν την TCL να προχωρα το 2026 στην σύσταση θυγατρικής στην χώρα μας καθώς βλέπει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης. Το βήμα αυτό το έκανε πριν από μερικές ημέρες μία άλλη κινεζική εταιρεία, η Hisense, η οποία μέσω της Hisense Hellas επιδιώκει να παίξει και αυτή πρωταγωνιστικό ρόλο το επόμενο διάστημα τόσο στις λευκές συσκευές όσο και στις τηλεοράσεις.