«Οδός Ζαρίφη 2»: Έκανε πρεμιέρα στο Open
Μετά από αρκετές αναβολές και καθυστερήσεις το τηλεοπτικό κοινό «έφτασε» στην «Οδό Ζαρίφη 2». Με λίγα λόγια η νέα καθημερινή εκπομπή της Κατερίνας Ζαρίφη, έκανε σήμερα το μεσημέρι στο Open.
Η εκπομπή ξεκίνησε με μια ρετρό έναρξη όπου είδαμε όλους τους παρουσιαστές ουσιαστικά να «ξεδιπλώνουν» τους χαρακτήρες τους. Πιο συγκεκριμένα, όλοι βρίσκονται σε ένα σπίτι όπου ο Δημήτρης Αλεξάνδρου είναι ο υδραυλικός, ο Αντώνης Παπαηλίας η γιαγιά και η Άννα Ζηρδέλη η influencer γειτόνισσα. Στη συνέχεια, όλοι μαζί σχολίασαν την επικαιρότητα, ο καθένας μέσα από τον ρόλο του.