Ένας μηχανικός αποφάσισε να τιμήσει τη μνήμη του καλύτερου του φίλου με το να μπει στο βιβλίο Γκίνες.

Για να το πετύχει αυτό χρειάστηκε να κατασκευάσει έναν κινητήρα μέσα σε έναν κλασικό πράσινο κάδο απορριμμάτων και όχι μόνο να τον οδηγήσει αλλά να πιάσει ταχύτητα άνω των 48 χιλιομέτρων την ώρα.

Ο 28χρονος Αντι Τζένινγκ, όχι μόνο κατάφερε να μετατρέψει τον κάδο σε όχημα με ταχύτητες, σέλα και τροχούς από σκουτεράκι, αλλά να πιάσει τα 64 χιλιόμετρα την ώρα με το δημιούργημα του στον αεροδιάδρομο του Έλινγκτον, στο Γιορκ της Αγγλίας.

Το ρεκόρ Γκίνες που σημείωσε ο «τρελός» μηχανικός το αφιέρωσε στον καλύτερο του φίλο Μπεν Έλις, ο οποίος έφυγε από τη ζωή τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με το Wikipedia, το βιβλίο καταγραφής παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες (Guinness World Records), είναι μία σειρά βιβλίων που εκδίδεται σε ετήσια βάση, στα οποία καταγράφονται πρωτότυπα ανθρώπινα κατορθώματα, αξιοπερίεργα γεγονότα αλλά και μοναδικά φαινόμενα που παρουσιάζονται στο φυσικό περιβάλλον. Το βιβλίο Γκίνες θεωρείται ως το πρώτο σε πωλήσεις βιβλίο όλων των εποχών παγκοσμίως.

Ιστορικά κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1955 στο Λονδίνο και έκανε από εκείνο το έτος ρεκόρ πωλήσεων σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες. Με την πάροδο των ετών επεκτάθηκε σε ποικίλες κατηγορίες της ανθρώπινης δραστηριότητας. Επίσης πολλά ρεκόρ που ενώ αρχικά περιλάμβανε στην συνέχεια διαγράφτηκαν καθώς θεωρήθηκαν ότι προσκρούουν σε θέματα ηθικής ή ήταν απλά ανούσια, όπως τα ρεκόρ κατανάλωσης οινοπνευματωδών ποτών ή η καταγραφή της πιο βαριάς γάτας του κόσμου.

Υπεύθυνη για την έκδοση του βιβλίου είναι η Guiness World Records Ltd., η οποία και κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματά της κυκλοφορίας του παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τους εκδότες (copyright για την ελληνική γλώσσα Εκδόσεις «Χρυσή Πέννα»): Η προσπάθεια να καταρριφθούν ρεκόρ ή να δημιουργηθούν καινούργια, μπορεί να είναι επικίνδυνη. Όλες οι προσπάθειες για δημιουργία ρεκόρ γίνονται αποκλειστικά και μόνο με απόλυτη ευθύνη και κίνδυνο αυτών που τις κάνουν.

Η Guiness World Records Ltd. και οι κατά τόπους συνεργάτες της, δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν θάνατο ή τραυματισμό οποιουδήποτε μεγέθους που τυχόν θα συμβούν σε οποιαδήποτε προσπάθεια επίτευξης ρεκόρ, ενώ διατηρεί το απόλυτο δικαίωμα να δημοσιεύσει ή όχι οποιοδήποτε ρεκόρ στο βιβλίο.