Πώς ένα κινητό προκαλεί χάος: Οκτάχρονος από το Κεντάκι παρήγγειλε με ένα κλικ 70.000 γλειφιτζούρια
Η παραγγελία μαμούθ ήταν το αποτέλεσμα της αθώας (;) ενασχόλησης του οκτάχρονου γιου της, Λίαμ, με το κινητό της τηλέφωνο. Στόχος του να διοργανώσει ένα καρναβάλι και να κεράσει τους φίλους του!!!

Ένα απίστευτο περιστατικό -για γέλια και για κλάματα- σημειώθηκε στο Κεντάκι όταν μια μητέρα αντίκρισε στο κατώφλι της όχι ένα ή δύο, αλλά δεκάδες κιβώτια γεμάτα γλειφιτζούρια. Η παραγγελία μαμούθ ήταν το αποτέλεσμα της αθώας (;) ενασχόλησης του οκτάχρονου γιου της, Λίαμ, με το κινητό της τηλέφωνο. Ο μικρός, παίζοντας ανέμελα με τη συσκευή, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια μαζική αγορά από την Amazon, χωρίς να αντιλαμβάνεται τις συνέπειες.
Ακύρωση χωρίς αποτέλεσμα: Η καθυστέρηση που άφησε 22 κιβώτια
Η μητέρα, Χόλι ΛαΦέιβερς, όπως δήλωσε, προσπάθησε αμέσως να ακυρώσει την απρόβλεπτη παραγγελία του Λίαμ για περίπου 70.000 γλειφιτζούρια. Δυστυχώς για εκείνη, η προσπάθειά της έπεσε στο κενό, καθώς ήταν ήδη πολύ αργά. Η Amazon είχε ήδη δρομολογήσει την αποστολή, με αποτέλεσμα να παραδοθούν στην οικία της 22 ολόκληρα κιβώτια γεμάτα τις πολύχρωμες λιχουδιές.
«Μου είπε ότι ήθελε να διοργανώσει μία γιορτή και παρήγγειλε τα γλειφιτζούρια ως δώρα για τους φίλους του», ανέφερε χαρακτηριστικά η κυρία ΛαΦέιβερς, αποκαλύπτοντας την παιδική αφέλεια πίσω από την τεράστια παραγγελία που έγινε μέσω του κινητού.
Οικονομικό σοκ: 4.000 δολάρια… Από ένα κλικ στο Κινητό
Ωστόσο, η αρχική έκπληξη μετατράπηκε γρήγορα σε σοκ όταν η μητέρα έλεγξε τον τραπεζικό της λογαριασμό. Το συνολικό ποσό της παιδικής παραγγελίας άγγιζε τα 4.000 δολάρια! «Όταν είδα τον αριθμό, σχεδόν λιποθύμησα», εξομολογήθηκε η κυρία ΛαΦέιβερς, αναδεικνύοντας τον οικονομικό κίνδυνο που ελλοχεύει από την απρόσεκτη χρήση των κινητών τηλεφώνων από παιδιά.
Αγνοούμενα κιβώτια και ανακούφιση
Σαν να μην έφτανε η πλημμύρα των 22 κιβωτίων, διαπιστώθηκε ότι οκτώ ακόμη κιβώτια από την παραγγελία αγνοούνταν, αυξάνοντας την ανησυχία. Ευτυχώς, μετά από μια επίσκεψη στο ταχυδρομείο, αυτά τα επιπλέον κιβώτια εντοπίστηκαν και επεστράφησαν στον αποστολέα, προσφέροντας μια μικρή ανακούφιση στην ταλαιπωρημένη μητέρα.
Δικαίωση και δίδαγμα: Η επιμονή απέδωσε καρπούς
Οι προσπάθειες της κυρίας ΛαΦέιβερς για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων της χρειάστηκαν αρκετό χρόνο και κόπο, αναδεικνύοντας την πολυπλοκότητα των διαδικτυακών αγορών και την ανάγκη προσοχής στη χρήση των κινητών.
Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η ίδια μέσω των social media, η επιμονή της τελικά απέδωσε καρπούς. «Μετά από μια κουραστική μέρα επικοινωνίας με την τράπεζα, η Amazon θα μου επιστρέψει τα χρήματά μου», έγραψε σε ανάρτησή της, σηματοδοτώντας την αίσια έκβαση της περιπέτειας.
Μέτρα προστασίας: Μαθήματα από μια… γλυκιά παραγγελία
Πλέον, η κυρία ΛαΦέιβερς έχει λάβει τα μέτρα της, αλλάζοντας συγκεκριμένες ρυθμίσεις στο κινητό της τηλέφωνο, προκειμένου να αποφύγει παρόμοιες απρόσμενες και δαπανηρές «παραδόσεις-εκπλήξεις» στο μέλλον, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το AP.
Η ιστορία αυτή αποτελεί ένα ηχηρό παράδειγμα για την ανάγκη επαγρύπνησης και ρύθμισης των συσκευών, ιδίως όταν αυτές χρησιμοποιούνται από παιδιά, προκειμένου να αποφευχθούν ανεπιθύμητες οικονομικές επιβαρύνσεις και ταλαιπωρία.