Σούπερ Μάρκετ

Τα σούπερ μάρκετ που ξεχώρισαν το 2024 – Ποια αλυσίδα απογείωσε τις πωλήσεις

Οι πωλήσεις των ελληνικών σούπερ μάρκετ άγγιξαν τα 13,06 δισ. € το 2024 (+4,38%). Παρά την ανάπτυξη, το αυξημένο λειτουργικό κόστος, η υποχώρηση EBIT και οι πιέσεις στα περιθώρια κέρδους κρατούν τη μάχη της αποδοτικότητας στο επίκεντρο.

Τα σούπερ μάρκετ που ξεχώρισαν το 2024 – Ποια αλυσίδα απογείωσε τις πωλήσεις

IRIS: Πώς θα γίνονται από σήμερα οι συναλλαγές στα σούπερ μάρκετ και τα εμπορικά - Τα πρόστιμα

Οι πληρωμές γίνονται πιο απλές – αλλά η αγορά μπαίνει σε στενό ψηφιακό «κορσέ». Και από σήμερα, ό,τι πληρώνεται ηλεκτρονικά, καταγράφεται ζωντανά. Όποιος δεν προσαρμοστεί… το ταμείο γράφει πρόστιμο.

IRIS: Πώς θα γίνονται από σήμερα οι συναλλαγές στα σούπερ μάρκετ και τα εμπορικά - Τα πρόστιμα

Lidl: Έρχεται το Lidl House Athens - Ριζικές αλλαγές στα καταστήματα τον Μάρτιο

Λίγο πριν ολοκληρώσει τον κύκλο του ως επικεφαλής της Lidl Ελλάς ο Martin Brandenburger ξεδίπλωσε το επενδυτικό πλάνο της επόμενης ημέρας το οποίο περιλαμβάνει και τη δημιουργία του Lidl House στο κέντρο της Αθήνας αλλά και αλλαγές στο non food.

Lidl: Έρχεται το Lidl House Athens - Ριζικές αλλαγές στα καταστήματα τον Μάρτιο

2 εκατ. χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα.

2 εκατ. χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Αγγελάκης: Τα «Porsche» κοτόπουλα που «τρέχουν» με χορηγό τα μοσχάρια

Στην νέα, μετά Φασιανό εποχή, περνούν τα κοτόπουλα Αγγελάκη όπου με την νέα συλλογή και συσκευασία φιλοδοξούν να κινηθούν με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς.

Αγγελάκης: Τα «Porsche» κοτόπουλα που «τρέχουν» με χορηγό τα μοσχάρια

«Πράσινο φως» για το μεγάλο deal των 65 εκατ. ευρώ που αλλάζει τον κλάδο των αλλαντικών

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε τη μεγάλη εξαγορά ΝΙΚΑΣ από την ΥΦΑΝΤΗΣ, ένα deal που αλλάζει τις ισορροπίες στον κλάδο των αλλαντικών και διαμορφώνει νέο τοπίο στην ελληνική αγορά.

«Πράσινο φως» για το μεγάλο deal των 65 εκατ. ευρώ που αλλάζει τον κλάδο των αλλαντικών

Ασφυκτιεί ο κλάδος σούπερ μάρκετ: Πίεση στα περιθώρια κέρδους και τα αυξημένα κόστη φέρνουν εξαγορές

Η καθαρή κερδοφορία των αλυσίδων παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και καταγράφει περαιτέρω υποχώρηση, τη στιγμή που το λειτουργικό κόστος αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό.

Ασφυκτιεί ο κλάδος σούπερ μάρκετ: Πίεση στα περιθώρια κέρδους και τα αυξημένα κόστη φέρνουν εξαγορές

IRIS στα σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει από 1η Δεκεμβρίου – Οδηγός πληρωμών και πρόστιμα «φωτιά»

Από την 1η Δεκεμβρίου τα σούπερ μάρκετ περνούν υποχρεωτικά στο IRIS, με κάθε συναλλαγή να καταγράφεται σε πραγματικό χρόνο. Οι καταναλωτές αποκτούν ταχύτητα, ενώ οι επιχειρήσεις κινδυνεύουν με βαριά πρόστιμα αν δεν προλάβουν.

IRIS στα σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει από 1η Δεκεμβρίου – Οδηγός πληρωμών και πρόστιμα «φωτιά»

Σούπερ μάρκετ: Τι ψωνίζει κάθε γενιά και πώς αλλάζει το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή

Κάθε γενιά γεμίζει διαφορετικά το καλάθι της με διαφορετικά προϊόντα, την ώρα που οι τιμές πιέζουν και η ψυχολογία βουλιάζει. Κι όμως, η κατανάλωση ανεβαίνει και αλλάζει τους κανόνες της αγοράς.

Σούπερ μάρκετ: Τι ψωνίζει κάθε γενιά και πώς αλλάζει το καλάθι του Έλληνα καταναλωτή

Αόρατος κίνδυνος στο σούπερ μάρκετ: Πόσο βρώμικα είναι τα καρότσια που αγγίζουμε καθημερινά

«Νέες έρευνες αποκαλύπτουν ότι τα καρότσια των σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα επικίνδυνα μικρόβια, θέτοντας σε κίνδυνο την υγιεινή των τροφίμων που μεταφέρουμε στο σπίτι μας χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε.

Αόρατος κίνδυνος στο σούπερ μάρκετ: Πόσο βρώμικα είναι τα καρότσια που αγγίζουμε καθημερινά

Συρρικνώνουν τα προϊόντα, φουσκώνουν τις τιμές – Οι καταναλωτές σε ρόλο ντετέκτιβ της ακρίβειας

Οι τιμές καλπάζουν, οι συσκευασίες συρρικνώνονται και οι καταναλωτές ψάχνουν με μεγεθυντικό φακό τι βάζουν στο καλάθι τους. Το φαινόμενο του shrinkflation σαρώνει την αγορά αφήνοντας τα νοικοκυριά εκτεθειμένα.

Συρρικνώνουν τα προϊόντα, φουσκώνουν τις τιμές – Οι καταναλωτές σε ρόλο ντετέκτιβ της ακρίβειας