Στη Βουλή (πιθανότατα) σήμερα η νέα δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Σήμερα διαβιβάζεται, το πιθανότερο, από το υπουργείο Δικαιοσύνης στη Βουλή η νέα δικογραφία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για τον ΟΠΕΚΕΠΕ συνοδευόμενη από το αντίστοιχο διαβιβαστικό.
Τούτο, εάν συμβεί, σημαίνει ότι οι διαδικασίες για τα επόμενα βήματα χειρισμού του φακέλου - και ανάλογα με τον όγκο του - θα γίνουν σχετικά γρήγορα αν και οι εκτιμήσεις είναι πως το υλικό θα είναι μεγάλο αφού η δικογραφία περιλαμβάνει 11 νυν βουλευτές της ΝΔ αλλά και πρώην μέλη του υπουργικού Συμβουλίου που αυτομάτως εμπίπτουν στο νόμο περί ευθύνης υπουργών.
Έτσι ή αλλιώς η αίθουσα «Παύλος Μπακογιάννης» θα έχει και πάλι την τιμητική της αφού εκεί οι βουλευτές θα μπορούν να διαβάσουν τα στοιχεία, να κρατήσουν σημειώσεις αλλά όχι να πάρουν αντίγραφα ή φωτογραφίες...